[XP] IE7 Standalone versie

Pagina: 1
Acties:

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-07 11:49
Ik zit het met het volgende probleem...

IE7 standalone geïnstalleerd en werkt prima, tot op zekere hoogte.

Zodra ik een site bezoek opend IE deze prima, kan browsen door de pagina. Maar zodra ik een externe link open, gebeurd er niets.
bv:
www.tweakers.net ---naar---> www.vnubp.nl (staat onder bij de footer).

Open ik deze link doormiddel van de scrollwieltje in te drukken, werkt het wel...

Deze versie is er gebruikt;
http://tredosoft.com/IE7_standalone

Weet iemand wat hier aan de hand is?
En wat is het beste;
- IE7 standaard <> IE6 standalone
- IE6 standaard <> IE7 standalone

Verwijderd

Volgens mij is dit precies de reden dat standalone versies naast elkaar niet support worden, de twee versies werken gewoon niet goed naast elkaar.

• ErikCornelissen
Ben al iets verder. Door IE7 als standaard te installeren kan ik gewoon browsen! Alleen komt IE6 nu met een melding bij ieder flash element dat geladen wordt... Maar dit valt wel uit te zoeken.

• Master ray
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-11-2023
Blijf wel de updates posten. ik moet er binnenkort ook aan geloven. om beide naast elkaar te draaien.

Raymond Ebben, SAS consultant, Netherlands

• ErikCornelissen
Het erge is dat ik er dus ook aan _moet_ geloven... Sites moeten getest worden in beide browsers. Heeft er iemand nog een ingeving hoe dit creatief op te lossen?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

ErikCornelissen schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:27:
Het erge is dat ik er dus ook aan _moet_ geloven... Sites moeten getest worden in beide browsers. Heeft er iemand nog een ingeving hoe dit creatief op te lossen?
nieuws: MS vereenvoudigt webdevelopment met virtuele machine

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik gooi je topic nog eventjes naar Client Software Algemeen aangezien vragen over Internet Explorer beter daar op z'n plek zijn :)

Windows Clients >> Client Software Algemeen
Pagina: 1