Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

BlackBerry instant email via Tmobile op bestaande account

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
nu heb ik deze dienst: voor nog geen 10 euro onbeperkt internetten.. harstikke goed, maar nu wil ik overstappen op een Black Berry. Ik belde de klantenservice en ze konden mij niet eens antwoord geven.

Hoe en waar regel ik dit. Is dit mogelijk voor een particulier of moet ik het zakelijk afsluiten. Wat zijn de voorwaarden voor een zakelijke account? Wat ik wil is instant email en natuurlijk internet en telefonie/sms/mms etc.

Ik heb al een 2e hands blackberry 8700 nu alleen nog een account.. of moet ik overstappen op een andere provider?

• RedCellNL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik was bij Vodafone een bestaande klant en had het BlackBerry apparaat ook al.
Heb Vodafone gebeld, sluiten je binnen 2 uur aan en je kan aan de slag.

- Tot 10 e-mail adressen laten doorsturen, bv hotmail/gmail etc
- Tot 10 MB ontvangen/verzenden pm. Dit lijkt weinig maar doordat het gecomprimeerd is, is dit ontzettend veel

- Het kost wel 20 euri in de maand
- Het is een zakelijke dienst maar ik heb het op mijn eigen naam staan
- Voorwaarden weet ik niet

Neem aan dat het hetzelfde gaat als bij T-Mobile.

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

RedCellNL schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 21:29:
Ik was bij Vodafone een bestaande klant en had het BlackBerry apparaat ook al.
Heb Vodafone gebeld, sluiten je binnen 2 uur aan en je kan aan de slag.

- Tot 10 e-mail adressen laten doorsturen, bv hotmail/gmail etc
- Tot 10 MB ontvangen/verzenden pm. Dit lijkt weinig maar doordat het gecomprimeerd is, is dit ontzettend veel

- Het kost wel 20 euri in de maand
- Het is een zakelijke dienst maar ik heb het op mijn eigen naam staan
- Voorwaarden weet ik niet

Neem aan dat het hetzelfde gaat als bij T-Mobile.
Ik heb me zojuist de BlackBerry Pearl 8100 aangeschaft, de nieuwste Blackberry wordt momenteel alleen nog bij Vodafone verkocht. Eerste met een camera en veel compacter overigens.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~w.onderstal/bbpearl.jpg

Ontopic:

Ik heb prive een abonnement, met daarop BlackBerry Push-mail.
Heb daarop nu mijn Chello, Hotmail en Vodafone account wat uitstekend gaat.
Standaard worden er geen plaatjes en bijlages ge-pushed, zodat de mail met alleen wat tekst hooguit een paar KB in beslag neemt. Zo duurt het natuurlijk enorm lang voor je de 10 MB vol hebt. De plaatjes of bijlages bekijk ik wel thuis op de pc 's avonds.

Kom je toch boven de 10 MB, dan betaal je € 0,50 per MB extra, wat natuurlijk te overzien is.

Ik neem aan dat T-Mobile Instant Mail ook zo'n systeem is waarbij dus je mail meteen wordt gepushed naar je BlackBerry.

Kijk alleen wel even goed naar de voorwaarden die worden gesteld en wat wel of niet binnen een eventuele bundel valt. Succes!

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200