Ik moet voor een bepaalde applicatie ervoor zorgen dat de autologon functie binnen IE functioneerd. Als ik dus naar een website ga die om authenticatie vraagt moet IE zich automatisch authenticeren met de login van de user die de applicatie aanroept / ingelogd is. Deze functie heet "automatisch aanmelden met huidige gebruikersnaam en wachtwoord". Ik krijg dit op mijn werkstation wel aan de gang. Op de 2003 server niet...... wat daar gebeurd is het volgende; ik ga naar die bepaalde website en dan krijg ik toch nog een pupupbox met "username" - " password" . Als ik dan het vinkje " save password" aanvink, an krijg ik bij een volgende bezoek alsnog de popup box maar wel met inevuld username password, ik moet dan op OK klikken en dan ben ik ingelogd. De bedoeling is dat er geen user input nodig is (dat is ook de opzet van de autologon functie). Iemand enig idee waar ik moet zoeken? (de website is toegevoegd aan de intranet zone, in die zone staat de autologon functie AAN)
Verwijderd
staat dat hypersecurity beveiligingspack voor iwndows 2003 nog aan daar? die blokkeert dit namelijk volgens mij en eist dat je tenminste op OK clickt voor ie je gegevens over de lijn stuurt, dat is wat jij nu beschrijft.
effe deinstalleren bij windows Components.
effe deinstalleren bij windows Components.
Misschien lokaal ingelogd ipv op het domein, of standalone server?