In hoogte verstelbare wandbeugel voor flatscreen

Pagina: 1
Acties:

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Veelal wordt een flatscreen aan de muur bevestigd op ooghoogte zodat zittend op de bank het scherm comfortabel te zien is. Tegenwoordig zien we echter steeds meer videospellen die actief (staand) gespeeld worden. Voorbeelden zijn de spellen met dansmat, de EyeToy-spellen en natuurlijk de nieuwe Nintendo Wii. Voor deze spellen is een scherm op ooghoogte een must. Wanneer je staand speelt en een langdurig naar beneden moet kijken naar een scherm op 50cm hoogte zorgt dat na een half uur al voor nekpijn. Natuurlijk krijgt niet iedereen nekpijn, maar het is wel voor iedereen comfortabeler om het scherm op ooghoogte te hebben zodat je een natuurlijke ontspannen houding kunt aannemen tijdens het spelen.

Om deze reden ben ik dus op zoek naar een wandbeugel die eenvoudig een 42inch scherm 1 meter hoger kan schuiven en weer terug wanneer er weer zittend gekeken moeten worden. Wellicht gemotoriseerd? Ik realiseer me dat alle kabels ook een meter speling moeten hebben.

Weten jullie of zulke producten bestaan?

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Newstar heeft een aantal goede wandsteunen. Of ze in staat zijn om een meter hoogte te overbruggen weet ik niet... Maar je zou eens kunnen kijken naar hun producten.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:10
Krijg je dan niet een soort rails idee? dat je ook in het zicht gaat krijgen?

Zo ver ik weet zijn er alleen draai beugels voor + 100 € te krijgen.

A Soldiers manual and a pair of boots.