32 inch Full HD??

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:17
Ik ben momenteel druk bezig om een nieuwe LCD TV aan te schaffen. Aangezien ik niet iemand ben die over 2 jaar weer een nieuwe TV wil kopen (nou ja, willen wel, maar kopen niet), moet deze wel een paar jaar mee gaan. Gezien Blu-ray en HD-DVD, die toch over een paar jaar wel mainstream zijn, wil ik graag mijn films op 1080p kunnen bekijken.

Als ik de huidige full hd schermen bekijk zijn deze allemaal minimaal 37 inch. Ik kijk op ongeveer 4 meter afstand naar mijn TV en vind 37 inch dus net iets te groot. Tot op heden heb ik geen enkel full HD Tv gevonden van 32 inch. Weet iemand of zo'n scherm er is en of dat er überhaupt wel gaat komen.

• brutalbasterd
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-02 21:57
Ik denk niet dat je er een zult vinden, er is er wel een Thomson 32" 32LB330B5 maar die wordt niet (meer) in NL verkocht.

Maar op 4 m afstand is een 37" perfect!

This message was deleted

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:46
brutalbasterd schreef op maandag 11 december 2006 @ 13:17:
Ik denk niet dat je er een zult vinden, er is er wel een Thomson 32" 32LB330B5 maar die wordt niet (meer) in NL verkocht.

Maar op 4 m afstand is een 37" perfect!
Als ik het geld ervoor overhad, zou ik het ook doen hoor, 37" is wel goed.
Die Thomson 32" geeft trouwens wel ontzettend goed beeld,
heb met carnaval een HD-camera getest met de vader van een vriend van mij (hoofd ontwikkeling bij Thomson), dit beeld opgenomen op een PC en meteen kunnen kijken op de 32LB330B5.

Verwijderd

kan je die tv dan niet via die man regelen ofzo?
onder het motto: "want het was zo leuk met carnaval!" als ie zegt dat dat zomaar niet kan ;)