Toon posts:

P5W DH Deluxe (q-connector) en ledjes van mijn systeemkast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een systeemkast Asus vento 7700
en een P5w dh systeemkast. mijn systeemkast heeft extra ledjes voor hood led etc. echter zijn er geen aansluitingen meer op de q connector. ik kan me niet voorstellen dat ik deze niet zou kunnen gebruiken.

zoals je kan lezen heb ik er niet veel verstand. Zijn er nog andere aansluitingen op mijn mobo waar ik deze plugjes kwijt kan?

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:42:
Ik heb een systeemkast Asus vento 7700
en een P5w dh systeemkast. mijn systeemkast heeft extra ledjes voor hood led etc. echter zijn er geen
Bedoel je niet een moederplank?

En misschien kan je het iets duidelijker maken (fototje?) dat leest wat makkelijker.

[ Voor 12% gewijzigd door bassie op 11-12-2006 13:03 ]

Verwijderd

Ik zou eerst eens heel goed de handleiding (die van het moederbord) doorlezen.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Bij mijn P5W zit op de Q-connector ruimte voor 1 HDD led, een reset knop, een power knop en nog wat aansluitingen, dus even goed op die postzegel kijken die voor Q-connector handleiding moet doorgaan.

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-05 18:13

Plato112

Da is toch nie normaal!

Misschien staat er ook wel iets over in de handleiding van je kast.
Maar als ik je goed begrijp heeft je kast een extra aansluiting voor leds? Dus de aansluiting op je q connector genaamd PLED is al bezet? Zo ja, door een led op de voorkant van je kast of?
Wat is de aansluiting van de leds waar je over praat? In mijn sonata 2 is de aansluiting voor extra leds een molex connector die ik rechtstreeks op de voeding moet aansluiten en niet op het moederbord. Dus maak inderdaad een paar foto's van je q connector met de kabeltjes daarop aangesloten en vooral een foto van de aansluiting van de leds. Het lijkt mij namelijk heel erg dom van Asus om 2 leds te maken met die eigenlijk op één en dezelfde plaats moeten worden aangesloten.

Het is natuurlijk niet uitgesloten want ik ga er toch niet vanuit dat je een enorme molex op je q connector probeert aan te sluiten. Daarom zouden foto's flink helpen.

[ Voor 9% gewijzigd door Plato112 op 12-12-2006 00:37 ]

Speed limits are like herpes.