Toon posts:

[Vista] Restore van NTBACUP .bkf file*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een manier waarop ik in Windows Vista Ultimate een .bkf file (gemaakt met NTBACKUP in Windows XP Pro SP2) kan restoren. Heeft iemand enig idee? De ingebouwde backup tool kan niet overweg met de files.

• jwpmzijl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-03 20:37
Wat dacht je ervan om Xp sp2 in een virtual PC te installeren en vervolgens de .bkf file terug te lezen. Virtual PC is als gratis download beschikbaar.

Hans van Zijl

Verwijderd

Topicstarter
top, ga ik proberen, bedankt

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
wel vpc2007 (beta) gebruiken. de 2004 versie werkt niet met vista :)

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
hmmm.... heb schijnbaar iets te vroeg gejuichd.Ik gebruik inderdaad de 2007 beta. Wanneer ik het .bkf bestand wil catalogiseren vanaf de oorspronkelijke locatie (usb laptop hdd) dan krijg ik de volgende error.

Afbeeldingslocatie: http://img242.imageshack.us/img242/8687/clipboard01mm1.jpg

Ik dacht dat dit mogelijk te maken zou hebben met rechten, dus deze heb ik aangepast. Echter zonder resultaat. Heb dus maar geprobeerd om de .bkf te kopieren naar de virtual hdd. Alleen krijg ik dan bij het catalogiseren helemaal geen meldingen, maar werkt het gewoon niet.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 18:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb het zelf nog niet kunnen proberen, maar misschien is dit wel de oplossing voor mijn probleem.

Running Ntbackup in Windows Vista.

edit:

Heb het inmiddels kunnen proberen, met succes! Backup wordt prima teruggezet.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2007 11:59 ]

• jwpmzijl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-03 20:37
Het eigenlijke probleem is inmiddels verholpen. Voor het geval iemand via de search hier terecht komt deze toevoeging.

Microsoft heeft voor Vista een backuptool vrijgegeven waarmee je oudere backups kunt teruglezen.

Hans van Zijl

Pagina: 1