Kopen van een adsl modem

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:01
Hallo,

Ik denk dat het adsl modem van mijn ouders het heeft begeven en nu wil ik graag zo snel mogelijk een vervangend modem kopen (ook weer een Alcatel Speedtouch) maar ik heb geen idee waar in de regio Amsterdam zo'n modem verkrijgbaar is. Ik weet dat KPN die modems verkoopt, maar daar kosten ze 79 euro, terwijl ze bij online winkels al vanaf 44 euro verkrijgbaar zijn.

Weet iemand een winkel in Amsterdam of directe omgeving waar de Speedtouch modems te koop zijn?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

mycom? computerland? mediamarkt?

Zomaar een greep.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-01 15:40
Kijk even op Marktplaats en koop er een van een particulier in Amsterdam. Veel mensen stappen over op InternetPlusBellen en houden dan een modem over aangezien ze een Experiabox ontvangen.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

• Dennis
Gunner schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:32:
mycom? computerland? mediamarkt?

Zomaar een greep.
Ja, en de dynabyte :).
Maar geen van allen verkopen ze Alcatel...

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Waarom wil je dezelfde? Je kunt ook gewoon een ander merk modem kopen. Alleen even opletten of je Annex A (PSTN) of Annex B(ISDN) moet hebben. Onze alcatel heeft het na 7,5 jaar begeven vorige week en is nu vervangen door een linksys modem/router en het draait beter dan tevoren :)

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-03 11:28

Jimbolino

troep.com

ik heb nog 2 ads in de Vraag en Aanbod staan http://tweakers.net/aanbod
van speedtouch modems, compleet incl splitter adapter enz...
voor 10 euro incl verzendkosten

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Verwijderd

Tja... eens een speedtouch.... :P ik ben van mening dat de speedtouch een geweldig ding is... makkelijk te configureren etc... Mocht je een andere nemen denk dan niet van ik koop maar een sweex ofzo voor 2 tientjes... Goedkoop is duurkoop :)

Verwijderd

wil je misschien ook draadloos gaan werken of niet? er zijn namelijk heel veel modem die ook een draadloos AP in de modem hebben zitten

• Dennis
pinockio schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:32:
Kijk even op Marktplaats en koop er een van een particulier in Amsterdam. Veel mensen stappen over op InternetPlusBellen en houden dan een modem over aangezien ze een Experiabox ontvangen.
Dit was de gouden tip! Ik vond er één op 5 minuten fietsen van mijn ouders huis! 2e hands voor 15 euro, waar die schreeuwlelijkerd van Primafoon 70 euro rekenen. Maarja :).

Bedankt iedereen!

Verwijderd

Ik zie dat jij al een nieuw modem hebt, maar mischien is deze toevoeging interesant voor andere die met dezelfde vraag zitten.

Bij de meeste providers krijg je bij een jaar verlenging van je ADSL abbonnoment weer een gratis modem kado. DIt kan natuurlijk als je eerste jaars contract al is afgelopen. Is je eerste jaar contract nog niet afgelopen heb je natuurlijk nog gewoon garantie!

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-01 15:40
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:44:
Ik zie dat jij al een nieuw modem hebt, maar mischien is deze toevoeging interesant voor andere die met dezelfde vraag zitten.

Bij de meeste providers krijg je bij een jaar verlenging van je ADSL abbonnoment weer een gratis modem kado. DIt kan natuurlijk als je eerste jaars contract al is afgelopen. Is je eerste jaar contract nog niet afgelopen heb je natuurlijk nog gewoon garantie!
Daar geloof ik niets van. Dan zouden ze iedereen elk jaar een nieuw modem opsturen. Waarom? Juist bij overstappen naar een andere provider / abonnement kun je nog wel eens een modem ontvangen.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Verwijderd

pinockio schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:09:
[...]

Daar geloof ik niets van. Dan zouden ze iedereen elk jaar een nieuw modem opsturen. Waarom? Juist bij overstappen naar een andere provider / abonnement kun je nog wel eens een modem ontvangen.
Toch is het echt waar. Tenminste ik heb het onlangs nog meegemaakt bij XS4all.
Voordeel voor de provider is dat je ze weer zeker een jaar lang als klant hebben. Maargoed het merendeel van internettend Nederland switch toch niet zo heel vaak.

Doe je niets, krijg je ook geen modem en behoud je het recht om elke maand op te zeggen.

Is een beetje vergelijkbaar met GSM abbo`s aantal jaren geleden. deed je niets kreeg je meestal ook geen nieuwe aanbieding. Tegenwoordig doen de telco`s steeds vaker "super verleng aanbiedingen" als je contract periode het einde naderd.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-03 07:56

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Alles leuk en aardig, maar NT is niet de plek voor 'waar in Amsterdam verkopen ze apparaat X".

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.