Asus M2N-SLI Deluxe komt niet voorbij Postscreen

Pagina: 1
Acties:

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:01
Ik heb dit weekend mijn nieuwe spullen binnengekregen. Het volgende zit nu in mijn kast:

Asus M2N-SLI Deluxe
Asus EN7300LE (tijdelijk)
AMD Athlon 64 3500+
1 GB Kingston Valueram
Seagate 7200.10 320GB s-ata
Enermax Liberty 400W voeding
Lite-On DVD

Na alle spullen te hebben ingebouwd, probeerde ik de PC aan te zetten. Aanvankelijk lukte dit niet, totdat ik het CMOS had gecleared. Daarna ging de computer aan en kon ik het BIOS in. Ik heb toen de BIOS geupdate naar de laatste versie 0609, omdat ik hoopte dat dit de compatabiliteit met mijn geheugen zou verbeteren.
Toen ik daarna Windows wilde installeren, ging de computer halverwege het formatteren plotseling uit. Hierna de computer weer aangezet, maar nu komt het systeem niet verder dan de postscreen. Onderin staat wel, push Del to enter Setup, maar dat werkt dus niet. De computer gaat ook niet verder. Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen. Heb het CMOS weer geprobeerd leeg te maken.
De computer komt volgens mij niet eens ver genoeg om een bootdisk te kunnen gebruiken. In ieder geval pakt hij de Windows XP CD niet meer.

Sorry jongens, ik had alleen mijn DVD-speler nog niet verwijderd uit het systeem en dat bleek de boosdoener. MIjn excuses voor het openen van het topic, van mij mag het topic verwijderd worden.

[ Voor 15% gewijzigd door AgeOfPanic op 11-12-2006 01:33 ]