[Outlook 2003] Handtekeningen werken niet goed

Pagina: 1
Acties:

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:31
Ik heb een heel vreemd probleem met Microsoft Outlook 2003. Ik heb vier emailaccounts ingesteld waarvan ik voor twee (verschillende) handtekeningen heb ingesteld. Zodra ik een nieuw bericht maak werkt dit altijd goed, behalve dan dat de laatste regel tekst altijd opeens een ander lettertype is. Dat is al vreemd, maar niet het grootste probleem.

Want wanneer ik op mails reply pakt ie in de helft van de gevallen gewoon die handtekening niet, voor allebei de accounts niet. Steeds dezelfde personen pakt ie wel/niet, maar het gaat om zowel personen in als buiten mijn adresboek, dus dat lijkt het probleem niet te zijn.

Is dit een bekend probleem en hoe kan ik dit oplossen? Want ik wil gewoon mijn standaard handtekening onder elk bericht, dat lijkt me toch niet zoveel gevraagd :(

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:31
En contacts uit andere groepen ziet ie ook niet standaard als ik de beginletter van een naam intik.. herkent iemand de problemen? Ben opeens niet meer zo enthousiast over Outlook, maar wil met name die handtekening gewoon standaard werkend hebben :(