Toon posts:

Nieuwe computer rond de 700 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de afgelopen tijd op zoek geweest naar een nieuwe computer aangezien mijn oude computer kapot en te oud is. Ik zoek een computer die redelijk games kan draaien maar het moet ook in mijn niet al te grote budget passen natuurlijk!

Ik dacht zelf aan dit systeem:
Processor: Intel Core2Duo E6300 1.8GHZ S775 BOX €181,-
Videokaart: Asus EN7600GT/2DHT 256mb PCIE €139,95
Geheugen: DIMM 1024mb PC-533 DDR-2 €99,95
Moederbord: Asus P5VD2-MX €59,95
Harddisk: Maxtor 120gb 8mb 7200rpm SA150 €59,-
Behuizing: AOpen QF50C zwart/zilver €59,-
+ Windows XP €99,00

Dit komt uit op €697,85 af te halen bij de lokale computerboer.

Mijn vraag aan jullie is of ik op enige problemen zou kunnen stuiten en/of er beter alternatieven zijn. Ik heb zelf nog niet heel veel ervaring met computers, maar ik heb zoveel mogelijk mn best gedaan :)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:53

Thandor

SilverStreak

Dit topic voldoet niet aan Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? en gaat derhalve op slot. Op GoT zien we liever geen lijstje van onderdelen met daarbij de vraag of het goed is ja of nee. Dit kun je zelf prima uitzoeken.

Vergelijk dus eens prijzen en prestaties van de onderdelen. Op basis van benchmarks, reviews en ervaringen bepaal of je het product goed is en of deze wat betreft prijs voor jouw goed uit komt. Benchmarks kun je vinden op sites zoals Anandtech, Tom's Hardware en X-Bit Labs. Uiteraard kun je ook eens zoeken op Tweakers.net zelf of een kijkje nemen bij de Product Survey's :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.