Ik heb zojuist een Cooler Master Hyper TX gekocht en nu heb ik ontdekt dat er een beetje koelerpasta vanaf is geschaafd. Kan ik 'm zo alsnog gebruiken voor mijn processor? Zie foto. De plek waar wat koelerpasta mist heb ik met rood omcirkeld.
Zolang je niet gaat overklokken, of niet dagelijks in je kast rommelt voldoet dit, ook in deze staat.Bertus schreef op zondag 10 december 2006 @ 21:45:
jawel hoor, maar beter doe je er verse AS5 oid op
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
[ Voor 5% gewijzigd door Ernie op 10-12-2006 21:53 ]
Het is geen promoot... volgensmij lees ik overal dat het voor standaard gebruik niet nodig is maar wel als de PC de laatste paar graden ook nodig heeftEyeWitness schreef op zondag 10 december 2006 @ 23:12:
Wat een AS5 gepromoot hier weer![]()
Als de TS z'n PC gewoon gebruikt voor wat gebruikelijke dingen en niet voor overclocken dan zal de standaard koelpasta prima aan z'n eisen voldoen. Dat kleine beetje dat eraf is geschraapt zal zeer weinig uitmaken qua koelprestaties.
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq