Iemand ervaring met Intenso USB sticks?

Pagina: 1
Acties:

• Toad
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-01 12:17
Hallo,

Ik zag een 4GB Intenso USB stick te koop staan voor ongeveer 48 euro. Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand hoe hoog de lees- en schrijfsnelhied is?

Op de site van Intenso http://www.intenso.de/product.phtml?pclass=INT-FD staat daar niets over.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:24
Ach wil je prestatie dan zul je meer moeten dokken :). Maar het is een goedkope stick, een kingston 1 GB kost bijvoorbeeld 20 euro. Dus dan kan een Kingston 4GB al nooit 50 euro kosten.

Conclusie: Er moet ergens op bezuinigd worden dus op de lees en schrijf snelheden en behuizing.
Tip: Ga liever naar een echt merk kijken en neem bijvoorbeeld 2GB.

• Toad
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-01 12:17
Termi schreef op zondag 10 december 2006 @ 23:56:
Ach wil je prestatie dan zul je meer moeten dokken :). Maar het is een goedkope stick, een kingston 1 GB kost bijvoorbeeld 20 euro. Dus dan kan een Kingston 4GB al nooit 50 euro kosten.

Conclusie: Er moet ergens op bezuinigd worden dus op de lees en schrijf snelheden en behuizing.
Tip: Ga liever naar een echt merk kijken en neem bijvoorbeeld 2GB.
Je hebt gelijk denk ik, dat er op die site niks staat over snelheden is al veelbetekenend: dat zal wel niet veel soeps zijn.

Overigens dalen de prijzen van die USB sticks in rap tempo, dus je weet het eigenlijk nooit zeker.

Een Pendrive 2GB Kingston DataTravel I zie ik al staan voor EUR 34,95. Zal ook wel zo traag als wat zijn.

Ik wacht nog maar even tot de prijzen verder zakken.