Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Qtek 9100, maar deze wil nu niet meer booten.

Ik was bezig met een harde reset, tijdens de eerste keer na het opstarten van de harde reset viel de accu eruit, ik had het klepje er niet op zitten...

Nu wil het apparaat niet meer booten, het enige wat ik in beeld krijg is het Qtek logo en wat bootinformatie... na een tijdje gaat het backlight uit... het rechter ledje blijft groen knipperen.
Soms wil de backlight wel eens weer aangaan, maar deze gaat weer uit...
Een soft reset kan ik wel uitvoeren, het HTC logo komt in beeld en daarna weer het Qtek logo, en dan weer niets... een harde reset, door de com knop de voice knop en met de stylus de reset in te drukken, heeft eveneens geen resultaat.

Hoe kan ik het apparaat weer tot leven wekken... is het mogelijk om een ROM file te flashen vanaf een mini SD kaart?

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-11 12:09

ThunderNet

Flits!

Zit je accu er goed in? Is deze ook goed opgeladen?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Volgens mij kan je een ROM ook laden als je telefoon niet opstart. Even de goede downloaden van je provider (of, als je een simlock-vrije hebt, eender welke ROM) en dan via je USB-cradle het setup-programma draaien.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op zondag 10 december 2006 @ 21:25:
Volgens mij kan je een ROM ook laden als je telefoon niet opstart. Even de goede downloaden van je provider (of, als je een simlock-vrije hebt, eender welke ROM) en dan via je USB-cradle het setup-programma draaien.
Accu zit er wel goed in.

Ik zal eens kijken naar een ROM update, waar kan ik deze vinden?
Het toestel is van KPN, maar toestel is niet branded (gelukkig) en ook geen KPN dingen in het toestel.

Verwijderd

Topicstarter
Kan het zijn dat ik nu alleen een ROM update kan doen via een geheugen kaartje?
Zo ja, hoe gaat dit in zijn werk?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 23:32:
Kan het zijn dat ik nu alleen een ROM update kan doen via een geheugen kaartje?
Zo ja, hoe gaat dit in zijn werk?
Op de XDA- developers Wiki (hier) is altijd wel de nodige info over het flashen van Roms op HTC- toestellen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:31:
[...]

Op de XDA- developers Wiki (hier) is altijd wel de nodige info over het flashen van Roms op HTC- toestellen.
Ik ga deze site eens beter bekijken, ik hoop dat ik ook van SD kan flashen, omdat Windows in principe niet meer boot... mocht het niet lukken, dan gooi ik het wel op de garantie van het apparaat.
Pagina: 1