Toon posts:

[CoD2] Vastloper bij laden multiplayer map*

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb soms last van een computervastloper bij het laden van een MP map in CoD2. Het is niet server gebonden (mijn favoriete server is Amerikaans) maar het gebeurt bij een willekeurige server ( Europees of Amerikaans)ook.
Als ik geluk heb kan ik met Alt-tab of de Windows knop "ontsnappen" en teruggaan naar de desktop maar vaker moet ik mn comp. resetten. Erg vervelend!! :'( Bij mijn andere spellen is niets aan de hand. Dat zijn: Il2 FB-Pacific Fighters-DoDSource-Red Orchestra-CoD-CoDUO-RTCW-ET ;een Half Life 2 demo en een Company of Heroes demo. Red Orchestra en CoH zijn ook best wel zware CPU belasters.
Bij computerbeheer is onder Logboeken/toepassingen de volgende foutmelding te lezen:

Vastgelopen toepassing: CoD2MP_s.exe, versie: 0.0.0.0, vastgelopen module: hungapp, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x00000000.

Daaronder is dan een link binnen Windows verkenner die naar de Help en Ondersteuning gaat en dan krijg ik dit:

Details
Event ID: 1002
Source: Application Hang

We're sorry
There is no additional information about this issue in the Error and Event Log Messages or Knowledge Base databases at this time. You can use the links in the Support area to determine whether any additional information might be available elsewhere.

--------------------------------------------------------------------------------

Thank you for searching on this message; your search helps us identify those areas for which we need to provide more information.

Nou daar heb ik dus weinig aan.... :?

Mijn system specs zijn:

Moederbord: Asus M2N-SLI Deluxe
Processor: AMD Athlon 64 X2 4200+ Dual Core
Koeler: Zalman CNPS9500 AM2
Geheugen: 1GB x 2 (2GB) PC6400 DDR2 CL5 (Corsair)
Videokaart: Leadtek GeForce 7900 GTX 512MB
I/O-controller: Onboard RAID
Netwerkcontroller: Onboard gigabit ethernet
Harde schijf: Maxtor DiamondMax 10, 320GB
DVD-brander: NEC ND-4571 16x (Dual-layer, Labelflash)
Behuizing: Antec LifeStyle Sonata II (ATX, 450W, Zwart)

Post a.u.b. nooit meer zo'n gigantische lange lijst met nutteloze informatie :X :>

[ Voor 96% gewijzigd door Crash op 11-12-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-10 16:13

hbsJR

All rounder

ik heb alle specs niet doorgenomen, sorry ;)
CoD2MP_s.exe crashed.. Heb je het spel gepatched? of heb je misschien een no-cd crack draaien die deze problemen veroorzaakt.

Het kan ook mogelijk een videokaart driver probleem zijn en/of direct-x probleem

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik helemaal niet heb gereageerd maar na het pak slaag van Crash dacht ik deze post was verwijderd 8)7 en heb inmiddels een uitgeklede versie gepost
Verwijderd in "CoD2 multiplayer crash"
Ik was deze dus helemaal vergeten en heb er nooit meer naar omgekeken... Sorry sorry!! _/-\o_

Maar goed, zoals je op die link kunt lezen: alle laatste drivers zijn aanwezig ; de game is gepatched tot en met V. 1.3 ik gebruik de originele DVD ( in het zeldzame geval dat ik SP speel.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 21:53 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:56
Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 21:52:
Sorry dat ik helemaal niet heb gereageerd maar na het pak slaag van Crash dacht ik deze post was verwijderd 8)7 en heb inmiddels een uitgeklede versie gepost
Verwijderd in "CoD2 multiplayer crash"
Ik was deze dus helemaal vergeten en heb er nooit meer naar omgekeken... Sorry sorry!! _/-\o_

[...]
Sorry ;( :P
Ik doe je andere topic even dicht, omdat dit topic qua startpost toch net iets beter is :)