Zal het kort houden.
Heb hier een pc van een bekende.
Thuis heeft hij wifi-AP --- Linksys WUSB11V4 wifi2usb kastje --- pc
Alles secured enzo, werkt prima.
Ik heb hier nu zijn pc staan (50km verderop) voor een herinstallatie want harde schijf was gaar.
Alles is nu weer up and running.
Nu wil ik alle settings (welke ik hier in een txtje heb) van te voren instellen zodat als de pc weer daar is het meteen click en go is. Normaal zou ik dan in het lijstje dat AP aanklikken en de boel instellen, maar goed ik kan nu dat AP niet zien uiteraard.
Telefonisch uitleggen en/of langsgaan is geen optie op korte termijn.
Ik wil dus nu al instellingen doen op een AP die nog niet zichtbaar is in mijn draadloze netwerken in WinXP. Dingen als SSID, de 4 keys, password etc.
Kan hier op GoT niets vinden.
WinXP SP2 NL
Linksys WUSB11V4 (nu wordt e.e.a. geregeld via WinXP zelf)
AP onbekend (ik gok ook een linksys)
Wep 64bits
Heb hier een pc van een bekende.
Thuis heeft hij wifi-AP --- Linksys WUSB11V4 wifi2usb kastje --- pc
Alles secured enzo, werkt prima.
Ik heb hier nu zijn pc staan (50km verderop) voor een herinstallatie want harde schijf was gaar.
Alles is nu weer up and running.
Nu wil ik alle settings (welke ik hier in een txtje heb) van te voren instellen zodat als de pc weer daar is het meteen click en go is. Normaal zou ik dan in het lijstje dat AP aanklikken en de boel instellen, maar goed ik kan nu dat AP niet zien uiteraard.
Telefonisch uitleggen en/of langsgaan is geen optie op korte termijn.
Ik wil dus nu al instellingen doen op een AP die nog niet zichtbaar is in mijn draadloze netwerken in WinXP. Dingen als SSID, de 4 keys, password etc.
Kan hier op GoT niets vinden.
WinXP SP2 NL
Linksys WUSB11V4 (nu wordt e.e.a. geregeld via WinXP zelf)
AP onbekend (ik gok ook een linksys)
Wep 64bits
[ Voor 6% gewijzigd door Jazzper op 10-12-2006 21:12 ]
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl