[CS:S] Op hogere resolutie zwart scherm bij afsluiten*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Dag,

Met een nieuw systeem heb ik een probleempje: Wanneer ik mijn CSS resolutie omhoog zet en counter strike source wil afsluiten blijft ie hangen op een zwart scherm. Ik heb in een config file staan dattie net_graph 3 aan moet zetten, en dat zie ik dus ook in mn scherm staan (299fps :) )

Standaard staat ie op 640x480 of iets dergelijks. Als ik dan afsluit gaat het WEL goed.
Maar ik heb een 20" breedbeeld dus pas de resolutie aan naar 1680x1050. Dan blijft ie dus hangen.

voor de rest kan ik soms control alt delete en met taskmanager werken, maar als ik dan end task doe op hl2 (of kill process) dan gebeurt er gewoon niks. Hij blijft staan. Hij gaat maar niet weg uit de taskmanager. Enige dat ik kan doen is een hard reset.

Specs:

P5B Deluxe
Core2Duo E6600
2GB GEIL RAM
Sapphire x1950 pro (met AC X2 cooler en extra heatsinks)

Vreemde is dat het in windows vista wel goed gaat. Maar ik vind het zonde van mn system specs om op vista te gamen, dat kost me weer 30 fps :)

Iemand enig idee wat dit kan veroorzaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Het blijkt te liggen aan de meegeleverde sounddriver van de p5b dlx.
had een nieuw systeem ingericht en steeds bij elke installatie gecheckt of hij crashte. Dat blijkt bij sound het geval, als DTS connect/interactive werd gebruikt.
Met de nieuwe driver was het weg, ook in mijn normale windows.