Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

NOD32 boot na Windows Security Center

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Nadat ik problemem heb gehad met Kaspersky Anti-virus, heb ik NOD32 aangeschaft en reeds geinstalleerd op mijn systeem. Hij werkt over het algemeen perfect, op een paar puntjes na. NOD32 boot ná Windows Security Center, of tenminste, het programma dat controleerd of er een virusscanner aanwezig is. Want als ik Windows XP opstart, krijg ik eerst een melding dat NOD32 is uitgeschakeld, en pas daarna komt ook het icoontje van NOD32 in de taakbalk te staan. Ook gebeurt het wel eens dat de AMON (File System Monitor) van NOD32 uitgeschakeld staat, terwijl deze automatisch aan moet blijven.

Weet iemand wat het probleem is? en of de volgorde van het opstarten te veranderen is?

SAplayer

Verwijderd

NOD32 opnieuw downloaden, huidige NOD32 deïnstalleren.
Map C:\Program Files\ESET verwijderen.
NOD32 opnieuw installeren.
Reboot

Als dat niet helpt moet je het probleem ergens anders zoeken, niet bij NOD32

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:34
Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 20:50:
NOD32 opnieuw downloaden, huidige NOD32 deïnstalleren.
Map C:\Program Files\ESET verwijderen.
NOD32 opnieuw installeren.
Reboot

Als dat niet helpt moet je het probleem ergens anders zoeken, niet bij NOD32
psies, ik gebruik al jaren nod32 en heb dit probleem nog niet gehad (niet in domain en ook niet op workgrouped computers)

heb je 2.5.x of 2.7 (2.7 is net uit.)

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2.7. Ik zal wel eens proberen om opnieuw te installeren. Een vriend van me heeft overigens hetzelfde probleem. Misschien komt het door een bepaalde instelling ofso :s

• Remond_FRL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-11 12:35
kan je de prioriteit niet anders instellen ?

er zijn mischien teveel achtergrond processen, die ervoor zorgen dat NOD32 pas later opstart
geef de processen van NOD32 voorrang

het is ûs lieke folle, as de ko skiet of de bolle

Verwijderd

Staat onder Amon / setup / beveiliging / niets verkeerd.
Onder Imon / setup / geavanceerd / netwerk configuratie herstellen al geprobeerd.

En nog een linkje:

http://www.wilderssecurit...highlight=security+center
Pagina: 1