Toon posts:

Chello kablemodem Upload opvoeren...

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ongetwijfeld staat dit al ergens maar ik kan niet verder terug inm de posts dan 6-juli!!!

Ik heb 1 adres gevonden maar die werkt niet meer...het moet toch nog wel ergens zijn? Wil iemand het eventueel naar me mailen?

Fillem

Verwijderd

Hahahahahahaaaaa... die is er...

Verwijderd

FuckUPC doet geen hol! :(

Ik wil er een die het met COM21-modems van @home doet!

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Het werkt ook niet meer met de LanCity's en de Terrayon was het al niet eens mee mogelijk.

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
fuckupc is idd onbruikbaar gemaakt een maand of 2 geleden :(

als je verder terug wil zoeken met posts kijk dan op:
http://searchgot.cjb.net

• Gert
  • Laatst online: 05-12-2025
Hoezo :(?

Je kan wel volledige upload krijgen, kost alleen 900,- per maand, maar dan verdien je er toch genoeg mee om dat ook te kunnen betalen. Voor gewoon internetten, waar het prive abbo voor bedoeld is, is 32KB up meer dan genoeg. Alleen een hoge downstream snelheid is dan belangrijk. Een hoge upstream is alleen maar extra belastend voor het netwerk.

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
15 k is wel erg laag hoor. Al is het maar 30 dan ben ik al tevreden. Ik kan amper iets fatsoenlijk uploaden of een unreal servertje draaien :(

Verwijderd

gert, dat is bullie..als je een beetje tof servertje wil draaien is het alweer van "UHUHHUHUHUHUUHUHUHUHUHUHHHHHHHH!!!!"
en beter 100 down en 100 up dan 200 down en 15 up!

Verwijderd

Voor sommige mazzelaars kan het nog steeds

1. Stel je ip, dns en gateway met de hand in.

2. reboot

3. in een dosbox tik je arp -s <ip van de gateway> <adres onder je kabelmodem>

Of je verbinding valt nu weg, of je upload word snel.

Het kan ook nog dat je upload maar 2 minuten hoog blijft en dan wegvalt. Dan moet je de Arp refresh in Windows ff verstellen. Weet iemand hoe ??

Of gewoon een server maken van Linux. Dat werkt pas stabiel.

uploads van 500KB/s zijn mogelijk..

Verwijderd

godsamme vallen die rare tekens weer weg

het is dus

arp -s gateway-ip modemadres

en dat modemadres staat eronder op een sticker het werkt alleen op lancity's

Verwijderd

Up van 32? Was het maar. Heb een up van 16, maar kom nooit boven 13 uit.

Verwijderd

Ik zit ook altijd te heuen met 15kb down en 15kb up... Heel irritant ik mag hopen dat ze het voor WOIII nog eens verhogen :)

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Ja.. want na WOIII zal het niet meer lukken...

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

En dan maar helemaal niet over Zeelandnet praten, standaardabo heeft up van 8kB/s en down van 16kB/s, dan verdubbeld het over 4 abo's (en de prijs ook :( ), ik heb 16kB/s up en 32kB/s down, ok, het is sneller dan Casema :) . Maar nu komt het... max. 2000 MB dataverkeer, als je al 1 MB daar boven gaat, duurder abo OF per MB betalen... 45 cent per MB nog wel, das met 1000MB, nou laat ik zeggen: 450 gulden.. hehehehehe...

Hun lijfspreuk:
Zeelandnet, de provider die meer doet.

Laat ze er eens achter zetten: DIE MEER AAN HUN EIGEN FINANCIEN DOET!!!

Verwijderd

OW ja, aan dat modem van me Com21 (zeelandnet) valt weinig op te voeren, dat staat gewoon 33mbit, ze limiten alles gewoon daar bij Zeelandnet op hun computertjes. Maar er is zware corruptie, alle werknemers daar hebben onbeperkt dataverkeer en CONSTANT! 512Kbit upstream en 1Mbit downstream, dus ook in de piekuren... dus aantal draaien flinke FTP's, als je 50x 1Mbit dan kunnen ze samen al 50Mbit genereren, en Zldnet heeft maar 27Mbit backbone, dus Zeelandnet zit helemaal niet in een testfase (hun exuus voor het feit dat de verbinding af en toe (3x daags) wegvalt) Ze zitten samen te UT'en, Op de PC's van zeelandnet wordt ook wel eens iets met 27Mbit gedownload, goed voor onze snelheid... tjssssssssssssssss.....

Klootzakken.. Nou hebben ze een monopolie, want elke kabelaanbieder (degene die ook TV's aanbied) moest hun lijnen delen met de kabelinternet providers, dus dat ging allemaal goed, maar in Zeeland is het hele kabelnetwerk in handen van Zeelandnet, en Zekatel (onze kabelaanbieder voor TV) HUURT de lijnen van Zeelandnet, dus Zeelandnet viel buiten die wet en ja hoor, hier kan geen andere provider inkomen, dus ze kunnen doen wat ze willen.

• Tony Vroon
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ik leef met iedereen mee die nog steeds 'n kloteverbinding heeft, da's gewoon kut natuurlijk :(. Sinds kort behoor ik niet meer bij die groep :). Ik ben zeer gelukkig met de 512 kbit downstream, 64 kbit upstream die ik hier heb (bART als ISP, Eneco als touwtjestrekker). Eerst kon ik niet UT'en, ik had heel veel los, en op de helpdesk hadden ze gewoon verteld wat er aan de hand was met het kabelnetwerk, en dat vind ik heel prettig. Ook 'n helpdesk tegen lokaal telefoontarief vind ik goeie service :).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Pagina: 1