[Dell 8300] Boot niet.

Pagina: 1
Acties:

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-05 09:15
Hoi allemaal,

In navolging op dit topic:
\[9800Pro]Vreemde strepen, kaart stuk?

Het volgende probleem in de wereld die Dell heet. Zoals ik in het vorige topic nog meldde was ik zeer tevreden met de service van Dell, maar uiteindelijk is de laptop toch een MacBook geworden. Ik kwam nog een leuk artikel tegen waarin word uitgelegd dat het mogelijk is om een remote connection van een mac naar een Windows XP bak te maken.

Tijdens het instellen van de remote desktop op de 8300 blijft deze ineens hangen, en geeft nu totaal geen beeld meer (Lampje van monitor blijft zelfs knipperen, en lijkt dus totaal geen signaal te krijgen.). Dit vanaf het moment dat op de 'aan' knop gedrukt is, ook het bootscreen is niet te zien.

Monitor werkt perfect als ik deze aansluit op Macbook.
Na een tijd lang de pc uit gehad te hebben met de stroom er helemaal af heb ik hem nog 1 keer geboot gekregen, toen kreeg ik na 5 minuten een beeld wat niet meer om aan te zien was. Maar omdat ik het hele systeem niet geboot krijg zat ik meer richting een probleem met het moederbord te denken. Dit in tegenstelling tot vorige topic, waar ik het systeem nog 'gewoon' kon booten als de stroom eraf was geweest.

Wat zijn jullie gedachten hierover, en zijn er nog controle's e.d. die ik uit kan voeren voordat ik weer contact op neem met Dell?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-05 09:15
Vandaag contact gehad met Dell, na een aantal simpele controle's (daar zijn die A, B, C en D lampjes dus voor) tot de conclusie gekomen dat het wederom de Radeon 9800 Pro is die de geest gegeven heeft.

Omdat deze pasgeleden nog vervangen is word deze daarom ook wederom kostenloos vervangen, wat ik toch wel weer een mooie service vind aangezien de PC nu een jaar of 2 buiten de garantie is.

Net als de vorige keer word de nieuwe kaart opgestuurd, en komen ze een dag later de oude weer ophalen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)