Toon posts:

Bij remote desktop "no to all"gebruiken met shift

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik probeer er al tijden achter te komen hoe ik bij remote desktop "no to all" kan krijgen. normaal is dit shift+klikken op no bij het kopieren. bij remote desktop werkt dit echter niet. ook werkt het niet dmv het onscreen toetsenbord van windows. graag uw hulp en kennis hierbij!
bedankt!

Verwijderd

Ik heb zo'n beetje alle combinaties geprobeerd van client (5.1 en 6.0) en server (W2k, XP, 2000 server, 2003 server) maar ik kan jouw probleem niet reproduceren. Shift+No werkt gewoon. Welke versies, OS en taal gebruik jij?

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik de client die standaard bij win xp sp2 komt. het probleem doet zich voor wanneer ik met pc 1 via remote desktop op pc 2 bestanden van een ftp site naar een locale folder wil kopieren. dan krijg ik de melding dit bestand bestaat al. kies: yes, yes to all, no, cancel. shift +no werkt dan niet.

ik weet niet af het uitmaakt, maar er zit nog een computer tussen. op pc1, inloggen via remote desktop op server 2, via deze inloggen met remote desktop op pc 3. kan nl maar 1x poort 3389 forwarden..

hoop dat het verhaal zo duidelijk is

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het nu anders gedaan:
rechtstreeks verbinding met de computer: van pc1 naar 2. maar pc 2 staat niet in mijn thuis netwerk (dit is het verschil). binnen het thuis netwerk kan "no to all" wel ben ik achter gekomen. maar buiten het thuis netwerk werkt dit niet heb ik ontdekt. weet iemand hier de oplossing voor?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

No to all bij remote desktop
Een topic per vraag is zat.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.