Ik probeer een draadloze lan aan te sluiten, maar loop daar tegen een probleem aan.
De draadloze netwerkkaart die in de computer zit, vind de draadloze router (Alcatel Speedtouch 716
) wel en de router en draadloze netwerkkaart maken ook contact. Dit contact bestaat uit de mogelijkheid om de router te bevragen en configureren.
Alle mogelijke verbindingen kunnen worden gemaakt, alleen weigert de router PPP verbinding te maken. De melding die gegeven wordt is: De verbinding is reeds door de gebruiker verbroken of iets in die trend. Alle inloggegevens van de internetprovider zijn correct ingevoerd en de windowsfirewall heb ik reeds uitgeschakeld.
Zijn er nog andere mogelijkheden om het geheel aan de praat te krijgen?
-------specs van de onderdelen-------------
Besturingssysteem: XP servicepack 2
Router: Alcatel Speedtouch 716 (standaard draadloze router voor ADSL)
Draadloze netwerkkaart: Sitecom Wireless Network PCI Card, 54g Turbo.
-------------------------------------------------------
De draadloze netwerkkaart die in de computer zit, vind de draadloze router (Alcatel Speedtouch 716
) wel en de router en draadloze netwerkkaart maken ook contact. Dit contact bestaat uit de mogelijkheid om de router te bevragen en configureren.
Alle mogelijke verbindingen kunnen worden gemaakt, alleen weigert de router PPP verbinding te maken. De melding die gegeven wordt is: De verbinding is reeds door de gebruiker verbroken of iets in die trend. Alle inloggegevens van de internetprovider zijn correct ingevoerd en de windowsfirewall heb ik reeds uitgeschakeld.
Zijn er nog andere mogelijkheden om het geheel aan de praat te krijgen?
-------specs van de onderdelen-------------
Besturingssysteem: XP servicepack 2
Router: Alcatel Speedtouch 716 (standaard draadloze router voor ADSL)
Draadloze netwerkkaart: Sitecom Wireless Network PCI Card, 54g Turbo.
-------------------------------------------------------