Toon posts:

on board geluidskaart achterhalen en installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ja, ik heb de zoekfunctie gebruikt en ja, ik heb uren gegoogled, maar ik ben nog altijd geen stap verder.

Ik denk dat ik de driver voor mn geluids i/o's moet installeren. Daarvoor moet ik achterhalen wat voor geluidskaart/driver ik (nodig) heb. En vooral dit is makkelijker gezegd dan gedaan:
- de kast opengeschroefd en proberen te lezen, maar niets te zien.
- Sandra2001 geinstalleerd en gekeken of ik iets nuttigs tegen kwam, maar ik kom er geen wijs uit.

Ik heb maar even een printscreentje gemaakt van wat Sandra2001 mij allemaal kon vertellen over mijn moederbord (het gaat dus om de geluid i/o's op het mobo):

Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/3839/systeeminfoxw2.th.png
(mocht er nog meer info op staan die ik beter niet zo openlijk op internet kan plaatsen hoor ik dat graag en verander ik het even...!)

Zou iemand dus kunnen achterhalen/weet iemand wat voor driver ik zou moeten installeren? Ik zit met mn handen in mn haar en zie door de bomen het bos niet meer en wil vooral dat het werkt...

Bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2006 16:24 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:41

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Onboard zit je dus te spelen met je chipset. Kan je die ook eens installeren? En anders je even kijken in de handleiding van je moederbord :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dus dat de handleiding en installatie cd('s) bij mn ouders liggen en ik woon daar zo'n 100km vandaan....

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

- de kast opengeschroefd en proberen te lezen, maar niets te zien.
Is er helemaal niet te achterhalen wat voor mobo het is? Kijk eens tussen de pci sloten, daar staat vast een typenr.

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-11 18:14

McFreak

McFraGG de gekste !!

je heb een hp dx2000
dus.. ga naar hp.com en zoek op drivers voor de dx2000 ?

McFraGG de gekste !!

• BlackBull
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-11 10:40
http://h18007.www1.hp.com...tml?jumpid=reg_R1002_USEN

gezocht op hp.com op je modelnr: DY925AV

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt heren!

In de afgelopen 5 minuten is het me gelukt wat ik al dagen/uren probeer....
Probleem is opgelost!
Pagina: 1