v7700 - Sidebanding off ?

Pagina: 1
Acties:

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Topicstarter
Ik heb een Asus V7700 videkaart in een Abit KT7-Raid moederbordje waarop Win2k Pro draait..

NA installatie van de Via 4-in-1 en de Asus driver werkt alles prima, echter bij de info van asus staat dat mijn kaartje op 4X draait, sidebanding off..

Wat houd die sidebanding in ? waarom staat hij uit ? kan ik dat aanzetten ? wat is het voordeel ??

IP Rocks

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10-2025

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Ik heb een Asus V7100/T Geforce MX2 met TV-out en heb te maken met dezelfde melding.

Heb echter geen flauw idee wat er mee wordt bedoeld. Iemand?:Z

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Verwijderd

Als je sidebanding aan wilt zetten moet je hem ff flashen. www.Asus.de

Je kan dan van te voren kiezen of dat je het aan of uit wilt zetten.

• mxhans196
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:50
Wat sidebanding exact is, kan ik je ook niet vertellen. Het is echter zo, dat mét sidebandeing je videoprestaties nog een stuk omhoog gaan. Dit regel je idd met een video-bios update. Er zijn biossen mét en zonder side banding.
Als je gaat overclocken (FSB) dan kan je videokaart al gauw aan z'n maximum zitten met sidebanding. Zet je sidebanding uit, dan kan je vaak verder overclocken.

Deze tekst niet lezen !