Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Kaspersky] Kan kaspersky niet installeren!

Pagina: 1
Acties:

• Tritonius
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-11-2020
Ik had mcafee 2007 op mijn pc gezet. Nu wilde ik kasperky weer installeren. Dus ik uninstall mcafee. Ik heb daarna de pc opnieuw opgestart. Ik wilde daarna kaspersky installeren maar ik kreeg de melding dat mcafee er nog opstond. Ik heb in configuratiescherm > software gekeken maar geen mcafee. Ik heb geprobeerd een bestand te zoeken of er nog iets opstond maar ik kon niks vinden (behalve de installatiemap). Toen heb ik nog geprobeerd om in veilige modus te installeren maar de gewone veilige modus wilde niet opstarten en in de optie met netwerkmogelijkheden kan die niet bij het installatie bestand.

Weet iemand raad? Mijn vader had hetzelfde probleem maar dan met het virusprogramma "CA eTrust Antivirus" die ik niet kon vinden.

Verwijderd

Kijk voor een McAfee verwijderprogrammaatje op deze pagina.

Voor versie 2007 staat er onderin een linkje.

• Tritonius
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-11-2020
Bedankt, het heeft geholpen!!!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 09:27

markvt

Peppi Cola

Hetzelfde probleem komt weleens voor met norton, dan helpt symnrt (Norton Removal Tool (SymNRT) 2007.2.0.5) enorm.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !