Heel vaag probleem, een nieuwe MX310 wordt aangesloten op een PC, elke keer als de PC opnieuw opstart lijkt het wel of de muis geen stroom krijgt. De geen rode laser en dus ook geen beweging. Zodra ik het ding in een ander USB poort stop doet ie het wel. Maar de bij de volgende opstart met ik hem weer in de andere USB poort duwen. Iemand al zoiets meegemaakt?
Er zijn nogal wat oudere moederborden op de markt die bij startup niet genoeg stroom leveren naar de USB poorten (dat was de enige verklaring voor het probleem die ik gehoord heb, dus of het correct is weet ik niet). De MX-310 werkt dan niet omdat hij geen stroom krijgt. Voor zover ik weet is daar nooit echt een oplossing voor gekomen.
De ASUS A7V8X-X kan toch niet het probleem zijn. Ik gebruik zelf een A7V600-X en heb 0.0 problemen met een MX510. De MX310 doet het ook perfect als je het in een ander USB poort stopt.
Zodra je de muis in een andere of dezelfde USB poort stopt, ben je al voorbij de startup phase.Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 15:16:
De ASUS A7V8X-X kan toch niet het probleem zijn. Ik gebruik zelf een A7V600-X en heb 0.0 problemen met een MX510. De MX310 doet het ook perfect als je het in een ander USB poort stopt.
Het kan natuurlijk ook een fout in Windows/Linux zijn (ik weet niet welk OS je gebruikt).
Wat je nog kan proberen is USB-Zip, USB-Mouse en USB-Keyboard support in het BIOS aan te zetten (als die er zijn).