tweedehands MacBook importeren - garantie?

Pagina: 1
Acties:

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-02 10:49
Ik kan een MacBook overnemen van iemand uit Engeland, maar hij heeft geen aankoopbewijs meer. Er zit wereldwijde garantie op MacBooks, en dit exemplaar heeft nog een aantal maanden over. Kan ik daar gebruik van maken in Nederland, zonder aankoopbewijs?

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-02 20:45

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Ik zou even naar Apple mailen, maar ik denk dat het moeilijk gaat worden.

Garantie zonder aankoopbon is (zelfs in hetzelfde land al) moeilijk.

Het zou imho alleen kunnen als Apple iets als een dbase met serienummers heeft en dan nog is het maar de vraag of ze je wel "willen" helpen.

Powered By C8H10N4O2

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 07:23

dlmh

Lo-Fi

Zou geen probleem moeten zijn. Apple houdt namelijk precies bij wanneer welk apparaat met diens serienummer geregistreerd wordt. Je kan bij de Support-pagina van Apple je serienummer invullen en dan kijken hoe lang er nog garantie op zit; hier kijken ze bij Apple ook naar.

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:48

4POX

Everybody is wired

Ik ben al een paar keer bij de Applestore geweest met problemen. Nooit een kassabon nodig gehad. Aan het serienummer hebben ze genoeg.

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Vraag me toch af waarom je er een uit Engeland gaat halen? Er zijn genoeg 2e hands MacBooks te krijgen, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-12-2025
Wel, vraag het serienummer en kijk dan op support.apple.com of je nog garantie hebt. Meer heb je niet nodig. Ik hoop wel dat het een bekende is die je het van koopt, ik heb ook al aanbiedingen gehad voor spotgoedkope laptop's vanuit England en het bleek een scam te zijn.

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

Pagina: 1