Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke telefoon te kopen? Max. € 150

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon!
Het budget hiervoor is € 150

De telefoon moet aan een paar voorwaarden voldoen:
1: uitbreidbaar geheugen
2: bleutooth
3: mp3 speler
4: als het even kan.. java voor programma's en spelletjes

Ik zelf had 2 telefoons gevonden en vroeg me af wat jullie hier van vinden:
Een motorola v360 en de Vodafone v710 bijde kosten ze 100 euro.

Alleen:
De Vodafone heeft mijn zusje ook. Hij is wel fijn.. Behalfe wanneer ik er via het usb snoer een java spelletje op wil zetten geeft hij de melding: verificatie mislukt. Is dat te verhelpen?

De Motorola heeft een vga camera.. Terwijl de Vodafone een 1,3 mp camera heeft.

Nou vraag ik mij af: Welke zal ik nemen? Of misschien toch een andere telefoon?

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:59

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 14:07:
Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon!
Het budget hiervoor is € 150

De telefoon moet aan een paar voorwaarden voldoen:
1: uitbreidbaar geheugen
2: bleutooth
3: mp3 speler
4: als het even kan.. java voor programma's en spelletjes

Ik zelf had 2 telefoons gevonden en vroeg me af wat jullie hier van vinden:
Een motorola v360 en de Vodafone v710 bijde kosten ze 100 euro.

Alleen:
De Vodafone heeft mijn zusje ook. Hij is wel fijn.. Behalfe wanneer ik er via het usb snoer een java spelletje op wil zetten geeft hij de melding: verificatie mislukt. Is dat te verhelpen?

De Motorola heeft een vga camera.. Terwijl de Vodafone een 1,3 mp camera heeft.

Nou vraag ik mij af: Welke zal ik nemen? Of misschien toch een andere telefoon?
K750 van sony ericsson zou ik zeggen. Het is niet het nieuwste toestel, maar hij is wel super goed. Maakt prima foto's, speelt goede muziek, uitbreidbaar geheugen, bluetooth, etc etc...he has it all en is klein :)
T-mobile met K750 en 15 euro beltegoed....149 euro (belcompany)
Volgens mij de beste phone voor dat geld.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Verwijderd

Topicstarter
nomad85 schreef op zondag 10 december 2006 @ 14:11:
[...]

K750 van sony ericsson zou ik zeggen. Het is niet het nieuwste toestel, maar hij is wel super goed. Maakt prima foto's, speelt goede muziek, uitbreidbaar geheugen, bluetooth, etc etc...he has it all en is klein :)
T-mobile met K750 en 15 euro beltegoed....149 euro (belcompany)
Volgens mij de beste phone voor dat geld.
Ik heb een kameraad met een k800i voor 130 euro.. Lijkt me beter alternatief? Inclusief 512 mb geheugen kaartje nogwel! :P
Edit:
Alleen 2 vrienden van mij hebben die telefoon ook.. Geen punt opzich.. Alleen wil ik wel een andere frontje.. Vind dat witte maar niks. Of kan dat niet? En zo ja waar kan ik aan dat spul geraken? _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2006 14:36 ]

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:59

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 14:35:
[...]

Ik heb een kameraad met een k800i voor 130 euro.. Lijkt me beter alternatief? Inclusief 512 mb geheugen kaartje nogwel! :P
Edit:
Alleen 2 vrienden van mij hebben die telefoon ook.. Geen punt opzich.. Alleen wil ik wel een andere frontje.. Vind dat witte maar niks. Of kan dat niet? En zo ja waar kan ik aan dat spul geraken? _/-\o_
Een K800i voor 130 is erg onwaarschijnlijk. Ik heb de K800i trouwens. Hiervoor had ik de qtek S200, daarvoor de W300i, daarvoor de W800. Kortom, weet wel iets van SE. Ik ben niet zo blij met mijn K800i, vind hem vooral niet fijn qua formaat, hij is eigenlijk ook gewoon erg lelijk, zeker in het echt. Verhoudingen kloppen niet. Dat doen ze bij de W800i wel. Ik mis die telefoon ook eigenlijk best wel. Schermpje van de K800i is wel weer gaaf.

Een K800i voor 130 zonder abbo, kan haast niet legaal zijn zoals zij eraan gekomen zijn. Maar dat moet je verder helemaal zelf weten, ik zou voor het geld een W800i kopen als dat kan en anders een K750i.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Verwijderd

Topicstarter
nomad85 schreef op zondag 10 december 2006 @ 14:39:
[...]

Een K800i voor 130 is erg onwaarschijnlijk. Ik heb de K800i trouwens. Hiervoor had ik de qtek S200, daarvoor de W300i, daarvoor de W800. Kortom, weet wel iets van SE. Ik ben niet zo blij met mijn K800i, vind hem vooral niet fijn qua formaat, hij is eigenlijk ook gewoon erg lelijk, zeker in het echt. Verhoudingen kloppen niet. Dat doen ze bij de W800i wel. Ik mis die telefoon ook eigenlijk best wel. Schermpje van de K800i is wel weer gaaf.

Een K800i voor 130 zonder abbo, kan haast niet legaal zijn zoals zij eraan gekomen zijn. Maar dat moet je verder helemaal zelf weten, ik zou voor het geld een W800i kopen als dat kan en anders een K750i.
Vergissingkje.. Is een w800i.. Maar zijn daar andere frontjes voor? Wil me eigen telefoon wel kunnen herkennen!