Leuk gevonden, maar ik denk dat dat niet gaat werken met de x64 versie van Windows, omdat die geen 32bit drivers accepteert.
Ik denk dat je sowieso gedag kunt zeggen naar je Scanjet 2200, dat ding is gewoon te oud om voor HP het nog interessant te maken om er tijd/manuren in te steken om 64bit drivers te maken, zeker gezien het feit dat scandrivers vaak vrij log zijn.
De photosmart r707 is nog een relatief goede camera verder. Wordt deze niet automatisch herkend in Vista als een camera? De Canon A520 is een camera van ongeveer dezelfde leeftijd, en mijn moeder bracht deze camera toevallig deze maand mee op bezoek, en die werd gewoon automatisch herkend als een camera. Voor camera's die echt niet herkend worden is gelukkig ook wel een andere oplossing als het echt niet anders kan: Een kaartlezertje van 20 Euro.
Wat betreft de deskjet, tja..... ik denk dat je toch even moet wachten op HP, of HP eens moet bellen. De meeste HP printers worden gewoon door Vista x64 herkend, althans mijn Officejet 6110xi en Deskjet 965c werden zonder enig probleem geïnstalleerd. Het zou erg goed kunnen dat deze printer gewoon gaat werken.
Logitech MX5000 zijn drivers voor:
http://www.logitech.com/i...CRID=1796,contentid=11019