Of eerder gezegd : het nut van het moderatie-systeem.
Als ik bijvoorbeeld dit nieuwsbericht neem nieuws: Bittorrent koopt µTorrent.
Begint er zomaar iemand loos Azureus te bashen ->
Dit is natuurlijk maar een voorbeeld, maar precies hetzelfde gebeurd bijvoorbeeld als het om Windows / Linux gaat. Ik vraag me steeds meer af of het nog wel nut heeft om te reageren op de frontpage. Alles word fanboyistisch weggemod, i.t.t. GoT, waar je nog een verstandige discussie kan hebben over je standpunt en niet zomaar weggemod kan worden.
Mijn excuses als het hier niet thuishoort, ik zou niet weten waar ik het anders zou moeten neerzetten
Als ik bijvoorbeeld dit nieuwsbericht neem nieuws: Bittorrent koopt µTorrent.
Begint er zomaar iemand loos Azureus te bashen ->
Ik zie totaal niet in waarom deze reactie met +2 inzichtvol word gemod en de reacties die daar tegenin gaan (waarvan de reactie van babyxl toch zeker wel een +moderatie waard is) de grond in worden geboord.uTorrent draait bij mij ook perfect op Linux (met Wine weliswaar..)
IMO veel prettiger dan Azureus (veel te zwaar) of de standaard client(s) (veel te weinig mogelijkheden)
Ik zou niet weten wat voor sterke punten van de standaard client aan uTorrent toegevoegd zou kunnen worden om de 'verbeterde client en betere gebruiksvriendelijkheid' te krijgen maar goed..
Dit is natuurlijk maar een voorbeeld, maar precies hetzelfde gebeurd bijvoorbeeld als het om Windows / Linux gaat. Ik vraag me steeds meer af of het nog wel nut heeft om te reageren op de frontpage. Alles word fanboyistisch weggemod, i.t.t. GoT, waar je nog een verstandige discussie kan hebben over je standpunt en niet zomaar weggemod kan worden.
Mijn excuses als het hier niet thuishoort, ik zou niet weten waar ik het anders zou moeten neerzetten
[ Voor 4% gewijzigd door Jungian op 10-12-2006 14:07 ]
0.0