Hallo,
Ik heb het volgende probleem.
Gister in de ochtend heb ik een P5B Deluxe mobo gehaald bij Norrod.
ik moest overdag tot 5 uur werken dus kon hem niet eerder plaatsen.
Toen ik de doos opende, en het moederbord eruit haalde zag ik allemaal CPU koel pasta rondom de CPU socket.
Daarna toen ik de CPU had geplaatst, en de koeler er probeerde op te drukken wilde dat niet echt.
Ik eens kijken onder het moederbord.....bleek er ook nog een zalman koeler part onder te hangen
ik werd dus aardig sakkeneurig, en ging verder.
toen ik een klein uurtje later alles netjes had aangesloten, draadjes netjes had weg gewerkt wilde ik het systeem booten.
hij doet dus echt helemaal niks..hij gaat wel aan..maar dan heb je het ook gezegt.
geen bios check..niks.
ik heb aardig wat topics hier op GoT gelezen, en alle sugesties geprobeerd.
parts die ik bij dat mobo ook nog heb gekocht:
2 GB crucial ddr2 667 geheugen
400 GB seagate barracuda 16 MB HDD
E6600 core 2 duo CPU.
Bij DOA EN allemaal vage dingen die ik in de doos heb gevonden...moet ik dan genoegen nemen met een RMA? of gelijk een nieuwe eisen?
Ik kan echt niet zonder pc voor mn werk, en mn oude parts zijn reeds verkocht
als deze topic verboden is..srry.. ben hier nieuw
Ik heb het volgende probleem.
Gister in de ochtend heb ik een P5B Deluxe mobo gehaald bij Norrod.
ik moest overdag tot 5 uur werken dus kon hem niet eerder plaatsen.
Toen ik de doos opende, en het moederbord eruit haalde zag ik allemaal CPU koel pasta rondom de CPU socket.
Daarna toen ik de CPU had geplaatst, en de koeler er probeerde op te drukken wilde dat niet echt.
Ik eens kijken onder het moederbord.....bleek er ook nog een zalman koeler part onder te hangen
ik werd dus aardig sakkeneurig, en ging verder.
toen ik een klein uurtje later alles netjes had aangesloten, draadjes netjes had weg gewerkt wilde ik het systeem booten.
hij doet dus echt helemaal niks..hij gaat wel aan..maar dan heb je het ook gezegt.
geen bios check..niks.
ik heb aardig wat topics hier op GoT gelezen, en alle sugesties geprobeerd.
parts die ik bij dat mobo ook nog heb gekocht:
2 GB crucial ddr2 667 geheugen
400 GB seagate barracuda 16 MB HDD
E6600 core 2 duo CPU.
Bij DOA EN allemaal vage dingen die ik in de doos heb gevonden...moet ik dan genoegen nemen met een RMA? of gelijk een nieuwe eisen?
Ik kan echt niet zonder pc voor mn werk, en mn oude parts zijn reeds verkocht
als deze topic verboden is..srry.. ben hier nieuw