[Vista] In nero zie ik bestanden van GrabIt niet*

Pagina: 1
Acties:
  • 374 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jeffrynr1
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-02 20:03
Ik heb een vreemd geval wat ik sinds het begin van de installatie heb.
Ik heb Nero geïnstalleerd, en daar zie ik gedownloade bestanden/directorys via grabit die ik iun de verkenner niet zie staan.
Sommigen worden wel goed weergegeven in de download directory van grabit.

Wie heeft soortgelijks meegemaakt.
Het is zo dat niet de bestanden niet alleen in nero te zien zijn, maar ook in bijv. deamon tools.

Wie heeft een tip,
Alle rechten van de files heb ik ook al op full gezet....

JuSt FxP

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zoek eens op 'grabit' in het grote Vista topic ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verborgen bestanden laten weergeven en systeembestanden aan? In nero wordt wel eens vaker verborgen en systeembestanden laten zien. Bij de verkenner staat dit standaard uit. Via Tools > Folder Options > View kan je ze aanzetten. Een screenshot had ook nuttig geweest :).

Commandline FTW

• jeffrynr1
Hero Of Time schreef op zondag 10 december 2006 @ 15:06:
Verborgen bestanden laten weergeven en systeembestanden aan? In nero wordt wel eens vaker verborgen en systeembestanden laten zien. Bij de verkenner staat dit standaard uit. Via Tools > Folder Options > View kan je ze aanzetten. Een screenshot had ook nuttig geweest :).
Ik dacht eerst ook dat het daar in zat, maar ik had de optie al aanstaan om verborgen bestanden en bekende extenties te laten zien.

En om te zoeken op grabit en vista heeft het niets te maken. daar heb ik al op gezocht

JuSt FxP

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:21
GrabIt zet zijn bestanden in c:\program files? Kijk dan eens in C:\Users\<naam>\AppData\Local\VirtualStore\Program Files, apps mogen niet meer zomaar in een system-dir schrijven. De applicaties hebben er verder geen last van, de apps krijgen een view gepresenteerd waar de virtual store gemerged is met de echte folder.

Het is aan te raden om alle download-tooltjes hun spullen onder vista op een andere locatie te laten downloaden, dan heb je deze 'rariteiten' ook niet...

[ Voor 22% gewijzigd door sewer op 11-12-2006 17:55 ]

• jeffrynr1
sewer schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:54:
GrabIt zet zijn bestanden in c:\program files? Kijk dan eens in C:\Users\<naam>\AppData\Local\VirtualStore\Program Files, apps mogen niet meer zomaar in een system-dir schrijven. De applicaties hebben er verder geen last van, de apps krijgen een view gepresenteerd waar de virtual store gemerged is met de echte folder.

Het is aan te raden om alle download-tooltjes hun spullen onder vista op een andere locatie te laten downloaden, dan heb je deze 'rariteiten' ook niet...
Ik ga dat even testen komende dagen. Als dat echt zo is, dan vind ik het zwaar verrot van microsoft

JuSt FxP

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
jeffrynr1 schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:50:
[...]

Ik ga dat even testen komende dagen. Als dat echt zo is, dan vind ik het zwaar verrot van microsoft
Je bedoelt waarschijnlijk 'zwaar verrot van Grabit'?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• michaelvt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-03 23:03

michaelvt

Tweaky Gonzalez

Als je naar de map toegaat waar het opgeslagen hoort te zijn, staat er bovenin een knopje waarop staat compatibility files, als je hierop klikt zullen je bestanden vrolijk verschijnen :)

• jeffrynr1
michaelvt schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:55:
Als je naar de map toegaat waar het opgeslagen hoort te zijn, staat er bovenin een knopje waarop staat compatibility files, als je hierop klikt zullen je bestanden vrolijk verschijnen :)
op een andere map laten downloaden lukt niet, en die knop compattible files kan ik niet vinden in de verkennerxxxxxxxxxxxxxxx

JuSt FxP

Pagina: 1