iPod 4G zelf batterij vervangen

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Na zelf succesvol de harde schijf vervangen te hebben en daarmee mijn lieve podje een tweede leven gegeven te hebben overweeg ik een nieuwe baterij. De batterij gaat snel leeg en ik las ergens dat er batterijen met een grotere capaciteit zijn. Op eBay vindt ik ze van 750ma en 830ma. Wat zit er standaard in? Ga ik hiermee vooruit in capaciteit t.o.v de originele of is het enkel een vervanging? Wat zou de sterkste batterij zijn die in mijn pod gaat.

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Toevallig heb ik twee weken geleden ook de accu van mijn iPod 4G vervangen.
De capaciteit van de standaard accu is geloof ik +- 700 mAH.
Zelf heb ik 830 mAH accu gekocht via accu-shop.nl (staat in de shop nog aangegeven als 700 mAH).
De sterkte accu die heb ik gezien voor de 4G is 1200 mAH :D Kijk even rond op deze 2 sites.
Beide betrouwbare sites en gratis verzending :)

www.accu-shop.nl
www.batteryupgrade.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekeeghan schreef op zondag 10 december 2006 @ 12:19:
Na zelf succesvol de harde schijf vervangen te hebben en daarmee mijn lieve podje een tweede leven gegeven te hebben overweeg ik een nieuwe baterij. De batterij gaat snel leeg en ik las ergens dat er batterijen met een grotere capaciteit zijn. Op eBay vindt ik ze van 750ma en 830ma. Wat zit er standaard in? Ga ik hiermee vooruit in capaciteit t.o.v de originele of is het enkel een vervanging? Wat zou de sterkste batterij zijn die in mijn pod gaat.
Beste? Waar heb je de hardeschijf vandaag want bij alternate vind ik hem niet meer.

En wanneer ik de hardeschijf zou vervangen vind Windows die dan onmiddellijk want momenteel vind Windows mijn Ipod niet meer want er komt een mapje met een uitroepteken tevoorschijn...

En heb je soms een tutorial om de harddisk te vervangen?