Monitor (Samsung 225BW) op proef?

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Grover
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-02 01:33
Hi,

Ik ben geïnteresseerd in de Samsung Syncmaster 225BW.

Ik heb nog nooit hardware online besteld. Maar aangezien ik geen winkel in de buurt kan vinden die de 225BW levert, ben ik denk ik aangewezen op een online aankoop. Mijn vraag is : kun je bij een online winkel een monitor ook een paar weken op proef nemen? Zoja, hoe werkt het dan als je niet tevreden bent? Ik neem aan dat je het ding dan zélf weer moet terugsturen?

Thanks for any advice,
Grover.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:21
Als je iets online besteld dan kan je 'm binnen 8 dagen zonder reden van opgave terugsturen. Dat moet je natuurlijk wel zelf doen, ze komen het niet ophalen als ze er geen geld aan verdienen ;)

The devil is in the details.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat betekent dus ook zelf de verzendkosten betalen. Maar inderdaad, je kunt em dan 8 dagen op "proef" nemen. Volgens mij tijd zat om te bekijken of het wat voor je is.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hou dan iig wel de verpakking netjes, het moet wel verkoopbaar blijven voor de shop.

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-07 08:43
Hou er wel rekening dat niet alle shops je een product laten terugkeren als die uit de verpakking is geweest. Stom, ik weet het, maar vaak genoeg gehoord dat ze het niet meer terugnamen.

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-07 21:50
PhuSioN schreef op zondag 10 december 2006 @ 12:32:
Hou er wel rekening dat niet alle shops je een product laten terugkeren als die uit de verpakking is geweest. Stom, ik weet het, maar vaak genoeg gehoord dat ze het niet meer terugnamen.
Hoezo stom? Als jij een verpakking thuis krijgt die al eens is open geweest dan stuur je het toch ook terug omdat je betaald voor een nieuw product en niet iets wat al bij 3 mensen als test product op het bureau heeft gestaan?

Als je iets een paar weken op proef wilt hebben kun je het beter ergens huren om te bekijken of het bevalt.

[ Voor 9% gewijzigd door rvrbtcpt op 10-12-2006 12:37 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Frijns.Net schreef op zondag 10 december 2006 @ 12:37:
[...]

Hoezo stom? Als jij een verpakking thuis krijgt die al eens is open geweest dan stuur je het toch ook terug omdat je betaald voor een nieuw product en niet iets wat al bij 3 mensen als test product op het bureau heeft gestaan?
Het staat nu eenmaal in de wet dat je het binnen 8 dagen zonder opgave van reden terug mag sturen. Overigens zullen ze de verpakking wel weer netjes maken of een andere gebruiken als het er niet meer goed uitziet.

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 08:18
Frijns.Net schreef op zondag 10 december 2006 @ 12:37:
[...]

Als je iets een paar weken op proef wilt hebben kun je het beter ergens huren om te bekijken of het bevalt.
Je moet de discussie in twee delen scheiden. Enerzijds de consument, die het recht heeft een product terug te sturen binnen de eerste week. Deze mag hem gewoon gebruiken, maar moet hem wel in nieuwstaat terugleveren. De winkelier die een product slechts en alleen om een aangebroken verpakking weigert, voldoet imho niet aan de regels en naait de consument. Anderzijds de winkelier. Voor hem is het een heel erg strenge eis, waar hij niet blij mee is. Hij kan wel eens het gevoel hebben dat een consument hem naait. Hij werkt dan ook niet uiterst gewillig mee wanneer hij een in zijn ogen verneukt product terug krijgt. Beide kanten hebben "gelijk".

Dit topic gaat over wat de topicstarter vraagt. "Kan ik een scherm op proef". Feitelijke antwoord is: "Ja" en hierboven al gegeven. Deze topics lopen altijd uit de hand tussen de consumentisten en de winkelieristen.

• Boel-Shit
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:15
Ga naar de Mediamarkt als je in de buurt woont van 1, betaal even de hoofdprijs vergeleken met webwinkels maar geniet van de 14 dagen niet goed geld terug mogelijkheid... (maakt niet uit waarom je em terugbrengt, doen ze niet moeilijk over.. ;) )

• Grover
Mensen,

Thanks voor alle snelle antwoorden! Bij Paradigit in Arnhem heeft een kennis van me recentelijk een Samsung 940MW 2 weken op proef gekregen : er werd totaal niet moeilijk over gedaan! _/-\o_

Echter, Paradigit levert de Samsung 225BW niet, dus ik dacht om het eens te gaan proberen bij http://www.4launch.nl/ aangezien de ervaringen met deze shop goed zijn bij veel tweakers. Ik kan alleen niet uit hun site goed opmaken wat de regelingen zijn m.b.t. het op proef nemen van hardware, maar ik zal ze morgen gaan bellen. De levertijd is 5 dagen op die Samsung 225BW monitor en ik wil hem écht eerst op proef. Het belangrijkste voor me is dat de kleuren niet verspringen op een monitor als ik mijn hoofd beweeg in verticale positie, want daar had mijn oude Samsung152T enorm veel last van. Ik wil éérst weten hoe een monitor mij bevalt vóórdat ik hem defnitief koop.

Ik moet wel zeggen dat ik verwend ben, want ik heb nu -tijdelijk- een Dell 1704FPV thuisstaan en deze heeft een PVA scherm... :9~ Tering zeg wát een verschil met mijn oude Samsung 152T. Op dit PVA scherm heb ik totaal geen enkele last van het verspringen van de kleuren! Ik heb recentelijk ook een Samsung 203B bekeken in een winkel in de buurt... maar het was horrible. :'( Kleuren versprongen énorm... en daarom ben ik een klein beetje huiverig geworden om iets uit de B-reeks van Samsung aan te schaffen. Eerst op proef dus!

[ Voor 23% gewijzigd door Grover op 10-12-2006 13:06 ]

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:34

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Grover schreef op zondag 10 december 2006 @ 13:02:
Mensen,

Thanks voor alle snelle antwoorden! Bij Paradigit in Arnhem heeft een kennis van me recentelijk een Samsung 940MW 2 weken op proef gekregen : er werd totaal niet moeilijk over gedaan! _/-\o_

Echter, Paradigit levert de Samsung 225BW niet, dus ik dacht om het eens te gaan proberen bij http://www.4launch.nl/ aangezien de ervaringen met deze shop goed zijn bij veel tweakers. Ik kan alleen niet uit hun site goed opmaken wat de regelingen zijn m.b.t. het op proef nemen van hardware, maar ik zal ze morgen gaan bellen. De levertijd is 5 dagen op die Samsung 225BW monitor en ik wil hem écht eerst op proef. Het belangrijkste voor me is dat de kleuren niet verspringen op een monitor als ik mijn hoofd beweeg in verticale positie, want daar had mijn oude Samsung152T enorm veel last van. Ik wil éérst weten hoe een monitor mij bevalt vóórdat ik hem defnitief koop.

Ik moet wel zeggen dat ik verwend ben, want ik heb nu -tijdelijk- een Dell 1704FPV thuisstaan en deze heeft een PVA scherm... :9~ Tering zeg wát een verschil met mijn oude Samsung 152T. Op dit PVA scherm heb ik totaal geen enkele last van het verspringen van de kleuren! Ik heb recentelijk ook een Samsung 203B bekeken in een winkel in de buurt... maar het was horrible. :'( Kleuren versprongen énorm... en daarom ben ik een klein beetje huiverig geworden om iets uit de B-reeks van Samsung aan te schaffen. Eerst op proef dus!
Dat kan ik je nu al vertellen dan, dat die ook verspringt... want de 225BW heeft zelfde soort paneel: TN paneel...

Alle 22 incht varianten hebben dat... Je moet dan kijken naar een PVA/MVA/S-IPS scherm... die 3 types hebben 'oneindige' kijkhoek.

Tips:
Acer AL2051W
Dell 2007WFP
Dell 2407WFP

Home Assistant Configuratie V&A

• Grover
BiG-GuY schreef op zondag 10 december 2006 @ 14:36:
[...]

Dat kan ik je nu al vertellen dan, dat die ook verspringt... want de 225BW heeft zelfde soort paneel: TN paneel...

Alle 22 incht varianten hebben dat... Je moet dan kijken naar een PVA/MVA/S-IPS scherm... die 3 types hebben 'oneindige' kijkhoek.

Tips:
Acer AL2051W
Dell 2007WFP
Dell 2407WFP
Bedankt voor je adviezen, maar de 2407WFP ken ik (heb ik op het werk) en de dotpitch is met deze monitor te klein voor me. Hetzelfde zal voor de 2007WFP gelden. Daarom ben ik op zoek naar een monitor die de dotpitch van een normale 19" kan benaderen. De 203B van Samsung doet dit bijv (sterker nog: het heeft dezelfde dotpitch), maar dit scherm is bijzonder slecht (enorm verspringen van kleuren als je je kop verticaal beweegt). Een 22" widescreen komt qua dotpitch het dichtste in de buurt van een normale 19", vandaar mijn keuze.

Overigens hoeft een TN panel per definitie niet slecht te zijn. De Samsun 940MW bijv. heeft óók een TN panel, maar geeft zeker een goed beeld!. Kleuren verspringen niet of nauwelijks als je je hoofd verticaal beweegt....

• BiG-GuY

BiG-GuY

Grover schreef op zondag 10 december 2006 @ 21:19:
[...]

Bedankt voor je adviezen, maar de 2407WFP ken ik (heb ik op het werk) en de dotpitch is met deze monitor te klein voor me. Hetzelfde zal voor de 2007WFP gelden. Daarom ben ik op zoek naar een monitor die de dotpitch van een normale 19" kan benaderen. De 203B van Samsung doet dit bijv (sterker nog: het heeft dezelfde dotpitch), maar dit scherm is bijzonder slecht (enorm verspringen van kleuren als je je kop verticaal beweegt). Een 22" widescreen komt qua dotpitch het dichtste in de buurt van een normale 19", vandaar mijn keuze.

Overigens hoeft een TN panel per definitie niet slecht te zijn. De Samsun 940MW bijv. heeft óók een TN panel, maar geeft zeker een goed beeld!. Kleuren verspringen niet of nauwelijks als je je hoofd verticaal beweegt....
Dan zal het een foutje zijn in de specs...
stond in het begin ook bij de Acer AL2051W... dat het een TN + Film technology paneel zou zijn... dat hebben ze uiteindelijk maar aangepast naar MVA + Film technology, met glanslaag ook

Ik vind zelf dit scherm erg fijn werken...
Je merkt het ook aan de kleuropbouw... Lijkt me overigens ook erg onhandig een TV met een TN paneel.. want de 940MW heeft toch ook een tv tuner ingebouwd?...

En op het moment zijn er dus (nog) geen 22" TFT's met een beter paneel dan TN...

Overigens staat dit op de Samsung site bij de 940MW: a-si LCD TV/Monitor
Dus niet TN paneel..

[edit]
Als ondersteuning voor mijn statement :P :
http://www.lesnumeriques....mo1=96&p1=979&ma2=36&ph=5
Klik bij etape 3: angles de vision...

dan zie je gelijk hoe het verschil is
Links: MVA rechts: TN

Is de Samsung 215TW niet wat voor je?

Zit dan net tussen 20" en 22" in...

[ Voor 15% gewijzigd door BiG-GuY op 11-12-2006 08:39 ]

• Grover
BiG-GuY schreef op zondag 10 december 2006 @ 22:49:
[...]

Dan zal het een foutje zijn in de specs...
stond in het begin ook bij de Acer AL2051W... dat het een TN + Film technology paneel zou zijn... dat hebben ze uiteindelijk maar aangepast naar MVA + Film technology, met glanslaag ook

Ik vind zelf dit scherm erg fijn werken...
Je merkt het ook aan de kleuropbouw... Lijkt me overigens ook erg onhandig een TV met een TN paneel.. want de 940MW heeft toch ook een tv tuner ingebouwd?...

En op het moment zijn er dus (nog) geen 22" TFT's met een beter paneel dan TN...

Overigens staat dit op de Samsung site bij de 940MW: a-si LCD TV/Monitor
Dus niet TN paneel..

[edit]
Als ondersteuning voor mijn statement :P :
Klik bij etape 3: angles de vision...

dan zie je gelijk hoe het verschil is
Links: MVA rechts: TN

Is de Samsung 215TW niet wat voor je?

Zit dan net tussen 20" en 22" in...
Klopt, de Samsung 940MW heeft een tuner ingebouwd. Op samsung.com staat inderdaad dat hij een a-si LCD TV/Monitor panel heeft, maar op samsung.nl staat dat hij een TN panel heeft. Overigens staat op samsung.com dat de 225BW een a-si TFT/TN panel heeft, dus wat dat a-si betekent is mij een raadsel? Als de 225BW net zo'n goed beeld geeft als de 940MW (mijn pa heeft die aangeschaft) dan zou die monitor zeker een geschikte kandidaat voor me zijn.

• BiG-GuY

BiG-GuY

Als je nou even op die link klikt die ik je net gaf:
Daar kan je dus de kijkhoeken vergelijken.
En daar kan je dus zien dat het echt aan het TN paneel ligt...

Dat is gewoon een nadeel van TN, samen met dat ze minder kleuren kunnen opbouwen..
Enige Voordelen van TN panele zijn: het is goedkoper te maken en de responsetijden kunnen lager...

Maar in mijn ogen heeft MVA/PVA meer voordelen:
Betere kleuren
'onbeperkte' kijkhoeken
natuurlijke kleuren
beter contrast
responsetijd van 8ms merk je niet, tenzij je een extreem die-hard gamer bent in mierenneuk modus :P, dan moet je bij CRT blijven...

• Grover
Damn... net 4launch.nl gebeld maar je kunt daar dus NIET een monitor op proef nemen!

Nu maar uitzoeken waar ik die Samsung 225BW wel op proef kan laten nemen....

[ Voor 13% gewijzigd door Grover op 11-12-2006 15:51 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wat is het probleem nu eigenlijk? Gewoon ergens bestellen en als het je niet bevalt zonder opgaaf van reden koop ontbinden en terugsturen onder de wet "koop op afstand" ?

Ik denk dat er weinig winkels zijn, zeker webwinkels, die je een monitor op proef willen geven.

Voor hun een te groot risico dat je hem niet wilt en zij er dan mee blijven zitten. Dat is met de wet KoA ook zo, maar nu heb je al prijs gegeven dat je hem "op proef" wilt, en dat is voor alle webshops al reden genoeg om te gaan stijgeren.

Ik kan uit je profiel niet opmaken waar je woont maar de Mycom heeft bijvoorbeeld een 8 dagen "niet goed geld terug" garantie.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik wil geen moraalridder gaan uithangen oid, maar ik heb het idee dat jij een beetje oudhollandsch 'voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten'. Imo moet je gewoon op zoek gaan naar een normale winkel die jou een monitor naar wens kan leveren waar je hem lekker kan testen en uitproberen en meer van dat soort service krijgt.. Dit alles tegen een 'offline' prijskaartje uiteraard. Maar ga online shops niet lastigvallen met dit soort kwestie's. Natuurlijk is er een wet die je het recht geeft om het ding in het uiterste geval terug te sturen als het echt anders is dan verwacht, maar alleen bestellen om uit te proberen is imo misbruik van die wet. Stel dat iedereen dat gaat doen dan gaan de kosten alleen maar omhoog en krijg je elke keer opengemaakte dozen thuisgestuurd die al 4 of 5 keer 'geprobeerd' zijn :/

[ Voor 11% gewijzigd door Palomar op 11-12-2006 16:17 ]

• Grover
Palomar schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:15:
Ik wil geen moraalridder gaan uithangen oid, maar ik heb het idee dat jij een beetje oudhollandsch 'voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten'. Imo moet je gewoon op zoek gaan naar een normale winkel die jou een monitor naar wens kan leveren waar je hem lekker kan testen en uitproberen en meer van dat soort service krijgt.. Dit alles tegen een 'offline' prijskaartje uiteraard. Maar ga online shops niet lastigvallen met dit soort kwestie's. Natuurlijk is er een wet die je het recht geeft om het ding in het uiterste geval terug te sturen als het echt anders is dan verwacht, maar alleen bestellen om uit te proberen is imo misbruik van die wet. Stel dat iedereen dat gaat doen dan gaan de kosten alleen maar omhoog en krijg je elke keer opengemaakte dozen thuisgestuurd die al 4 of 5 keer 'geprobeerd' zijn :/
Aha...

Gelukkig dat er dan winkels bestaan die hier totaal niet moeilijk over doen. Een -dure- monitor koop je niet zomaar, het is voor mij HET belangrijkste qua randapparatuur. Dus wil ik hem GOED (en dan bedoel ik dus thuis met mijn eigen applicaties etc) kunnen testen voordat ik tot aanschaf overga. Bij Paradigit in Arnhem kon ik zonder enkele problemen de Samsung 940MW 2 weken op proef krijgen en dit hebben wij dan ook gedaan. Hij beviel erg goed, dus we hebben hem gehouden.

Apart dat ik beschuldigd wordt van dubbeltjes op de eerste rang, terwijl ik gewoon een normale vraag stel en er dus wel degelijk winkels zijn die daar ook normaal mee omgaan... ik realiseerde me alleen niet dat online winkels hier anders mee omgaan. Dat laatste had je ook duidelijk kunnen maken zonder allerlei oordelen... dank u.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ok, was een beetje bot, excuses. Maar niet op jou persoonlijk gericht hoor ;) Ik heb alleen al een paar keer (te vaak iig) meegemaakt dat ik iets online kocht waarvan de verpakking al open was geweest en er bijv. een stroomkabeltje oid miste (en wie weet wat er nog meer allemaal mee gebeurd is). Vandaar een kleine ergernis als ik lees dat iemand eerst uitgebreid wil testen om het dan terug te sturen ;)

Maar ik blijf wel van mening dat je alleen online moet kopen als je zeker van je zaak bent en bijv. adhv. reviews overtuigd bent. Ben je niet zeker of het product wel aan je eisen voldoet dan kun je beter naar een normale winkel gaan om te zoeken naar een alternatief voor een iets hogere prijs meestal (doe ik ook, ga niet op de gok iets online kopen voor die prijs). En in die iets hogere prijs zit dan ook de service zoals thuis uit kunnen proberen e.d. Daar vind ik overigens niks mis mee; als je iets duurs koopt moet je het idd goed kunnen testen. En daar gaan normale winkels over het algemeen flexibeler mee om dan online shops.

[ Voor 4% gewijzigd door Palomar op 11-12-2006 17:17 ]

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-07 11:23
Palomar schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:13:
Ok, was een beetje bot, excuses. Maar niet op jou persoonlijk gericht hoor ;) Ik heb alleen al een paar keer (te vaak iig) meegemaakt dat ik iets online kocht waarvan de verpakking al open was geweest en er bijv. een stroomkabeltje oid miste (en wie weet wat er nog meer allemaal mee gebeurd is). Vandaar een kleine ergernis als ik lees dat iemand eerst uitgebreid wil testen om het dan terug te sturen ;)

Maar ik blijf wel van mening dat je alleen online moet kopen als je zeker van je zaak bent en bijv. adhv. reviews overtuigd bent. Ben je niet zeker of het product wel aan je eisen voldoet dan kun je beter naar een normale winkel gaan om te zoeken naar een alternatief voor een iets hogere prijs meestal (doe ik ook, ga niet op de gok iets online kopen voor die prijs). En in die iets hogere prijs zit dan ook de service zoals thuis uit kunnen proberen e.d. Daar vind ik overigens niks mis mee; als je iets duurs koopt moet je het idd goed kunnen testen. En daar gaan normale winkels over het algemeen flexibeler mee om dan online shops.
What he said.
Volkomen eens, je kan ook in winkels eerst kijken dan online kopen. :)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:07
Grover schreef op maandag 11 december 2006 @ 15:50:
Damn... net 4launch.nl gebeld maar je kunt daar dus NIET een monitor op proef nemen!

Nu maar uitzoeken waar ik die Samsung 225BW wel op proef kan laten nemen....
Gewoon naar de dichtsbijzijnde MyCom gaan. Geen gezeur over pixelgarantie, geen gezeur over terugbrengen. Het geld dat je kwijt bent aan verzendkosten en pixelgarantie bij een online winkel kun je dan beter aan MyCom besteden.

• Grover
BiG-GuY schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:33:
Als je nou even op die link klikt die ik je net gaf:
Daar kan je dus de kijkhoeken vergelijken.
En daar kan je dus zien dat het echt aan het TN paneel ligt...

Dat is gewoon een nadeel van TN, samen met dat ze minder kleuren kunnen opbouwen..
Enige Voordelen van TN panele zijn: het is goedkoper te maken en de responsetijden kunnen lager...

Maar in mijn ogen heeft MVA/PVA meer voordelen:
Betere kleuren
'onbeperkte' kijkhoeken
natuurlijke kleuren
beter contrast
responsetijd van 8ms merk je niet, tenzij je een extreem die-hard gamer bent in mierenneuk modus :P, dan moet je bij CRT blijven...
Jawel, ik weet min of meer wat de voordelen van een MVA/PVA panel zijn tov een TN panel. Maar als ik er dus vanuit ga dat de Samsung 940MW een TN-panel heeft, dan moet ik zeggen dat dit voor mijn toepassingen een meer dan uitstekend beeld geeft. Weinig kleurverloop en 16.7 kleuren. Als die Samsung 225BW voor mij een goed leesbaar beeld geeft met zijn dotpitch én de kleurweergave/kijkhoek is net zo goed als die van die 940MW, dan zal het een geschikte kandidaat voor me zijn.

• Grover
Palomar schreef op maandag 11 december 2006 @ 17:13:

Okay Palomar,

Je excuus is geaccepteerd. Bedankt voor je uitleg : ik snap nu waar je reactie vandaan komt. Zand eroverrr. En je hebt gelijk : ik ben het met je eens dat je alleen online moet kopen als je zeker van je zaak bent en bijv. adhv. reviews overtuigd bent. Ik zal dus op zoek gaan naar een reguliere winkel waar ik het ding éérst kan zien en ook op proef kan nemen thuis. I'll keep you informed.

• Grover
biobak schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:54:
[...]

Gewoon naar de dichtsbijzijnde MyCom gaan. Geen gezeur over pixelgarantie, geen gezeur over terugbrengen. Het geld dat je kwijt bent aan verzendkosten en pixelgarantie bij een online winkel kun je dan beter aan MyCom besteden.
Ja, ik keek zonet op de Mycom site en ze hebben de Samsung 225BW in hun assortiment zitten : http://www.mycom.nl/Produ...25BW_TFT_Wide/128899.aspx

Ik woon in de omgeving Arnhem, dus ik zal asap een telefoontje plegen naar Mycom in Nijmegen.

Prijs 225BW bij 4launch : € 401.50 (incl. BTW)
Prijs 225BW bij MyCom : € 479,00 (incl. BTW)

Thanks voor alle adviezen.

[ Voor 6% gewijzigd door Grover op 11-12-2006 21:00 ]

Verwijderd

Ik heb deze monitor een maand geleden voor €. 279 gekocht bij de Mediamarkt. Vond ik een mooi prijsje voor zo'n monitor.
De kleuren zijn wel even wat beter dan mijn oude lcd panel, dus al meteen een flinke verbetering.
Hij werkt ook vlekkeloos mee met Linux (inclusief Beryl) en ziet er ook gewoon prima uit.
Ik heb hem niet alleen voor de prijs bij de Mediamarkt gekocht, maar ook omdat zij (wellicht buiten hun bedoeling om) een prima "test"periode hebben voor goodies.
Niet goed, geld terug is erg fijn, zeker als je na een korte periode ontdekt dat het spulletje wat je gekocht hebt eigenlijk niet aan je wensen voldoet.
Maarja, dit schermpje hoeft niet terug, prima ding.
Pagina: 1