Ik weet niet of dit de juiste plaats is om dit te vragen maar goed. Ik ben er al tijden naar op zoek maar heb er nog geen antwoord op kunnen vinden. Ik woon in een appartement waar het internet binnenkomt in een hele andere kamer (en al zou ik het verplaatsen hele andere plaats) dan waar mijn stereo staat. Ik wilde dus een Airport Express aanschaffen om muziek te streamen naar mijn stereo. Nu heeft een vriend van me laatst ook zo'n ding aangeschaft en dat werkte allemaal prima maar ik moest switchen tussen de 2 routers (Airport Express en Linksys) als ik muziek ging luisteren en kon daardoor niet tegelijk mijn muziek streamen en internetten.
Is er een mogelijkheid om via Wifi op de een of andere manier beide routers tegelijk te gebruiken, eentje voor internet, de ander om muziek te streamen. En in de toekomst eventueel nog een derde om mijn printer mee aan te sturen. Ik wil namelijk niet hoeven switchen, maar dat tegelijk kunnen doen. Nou zou dat met de printer niet zo'n ramp zijn maar met muziek streamen is het vervelend dat ik niet tegelijk online kan.
Ik weet dat de Airport Express ook een router is maar mijn internet komt op een hele andere plek binnen dan waar de Airport Express komt te hangen en de stereo ben ik niet van plan te verzetten. Is hiervoor een oplossing?
Alvast bedankt voor het antwoord.
Is er een mogelijkheid om via Wifi op de een of andere manier beide routers tegelijk te gebruiken, eentje voor internet, de ander om muziek te streamen. En in de toekomst eventueel nog een derde om mijn printer mee aan te sturen. Ik wil namelijk niet hoeven switchen, maar dat tegelijk kunnen doen. Nou zou dat met de printer niet zo'n ramp zijn maar met muziek streamen is het vervelend dat ik niet tegelijk online kan.
Ik weet dat de Airport Express ook een router is maar mijn internet komt op een hele andere plek binnen dan waar de Airport Express komt te hangen en de stereo ben ik niet van plan te verzetten. Is hiervoor een oplossing?
Alvast bedankt voor het antwoord.
Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII