Windows Vista Slaapstand

Pagina: 1
Acties:

• jordi.c
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11-2023
Ik gebruik Windows Vista en maak gebruik van de slaapstand in S3 modus.

Het vervelende is wanneer ik aan het downloaden ben en dit duurt nog een aantal uren bijvoorbeeld met newsleecher hij gewoon na 1uur in slaapstand gaat.

Mijn huidige instelling van slaapstand is 1uur, maar ik wil dat die tijdens het downloaden niet naar slaapstand gaat is dat mogelijk?

Verwijderd

Volgens mij kun je andersom ook tegen Newsleecher zeggen dat hij in slaapstand moet gaan als alles binnen is......

Persoonlijk zet ik mijn laptop alleen hadmatig (met knop) in slaapstand.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Advanced Power settings -> Multimedia settings -> When sharing media -> Prevent idling to sleep?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• jordi.c
anandus schreef op zondag 10 december 2006 @ 11:36:
Advanced Power settings -> Multimedia settings -> When sharing media -> Prevent idling to sleep?
Volgens mij staat die standaard op deze instelling

Afbeeldingslocatie: http://upload.animaatjes.nl/thumbs/740087slaap.jpg

Hij sluit na een uur gewoon mijn pc af.

Ik zou het liefst zien dat windows vista naar slaapstand gaat als mijn downloads voltooid zijn. Wanneer het downloaden bijvoorbeeld 5uur duurt en slaapstand op 3uur ingesteld staat, mag die na het downloaden meteen naar slaapstand omdat die de 3uur gepasseerd is. Als ik niks aan het downloaden ben mag de pc natuurlijk meteen slaapstand activeren na de tijdslimiet van 3uur.

Ik hoop dat jullie mij een beetje begrijpen, en is dit mogelijK?

Is dit mogelijK?

[ Voor 40% gewijzigd door jordi.c op 10-12-2006 12:37 ]

• jordi.c
Newsleecher heeft geen geen optie om niet naar slaapstand te gaan tijdens het downloaden.