Lexmark X2250 + Vista NL = can't connect ??

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:43
Ik gebruik sinds vorige week Vista ,en sinds gisteren de nederlandse uitvoering hiervan :P
Als loop grotendeels vehalve m'n printer |:(

Nu heb ik Vista dus aan z'n verstand gekregen dat ie XP drivers moet gebruiken ,doet ie ook ALLEEN niks doet het :X

De drivers zijn geinstalleert ,en zonder confilict ,de printer staat aan en wordt gezien maar zodra ik wil uitlijnen ,printen of scannen roept ie dat er geen communictaie mogelijk is met de Lexmark 8)7

Ehhh ,hij ziet em wel anders kan je em niet installeren :|

Hoe kan ik dit oplossen :?

PS :
Nee ,Lexmark heeft nog geen Vista of Vista beta drivers uit en hun kende zal dat ook nog wel een tijd duren }:O

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-02 13:14
Mijn x1150 heb ik ook nog niet werkend gekregen met vista. Ik heb ook juist dezelfde fouten. Ik heb het opgegeven en xp er terug opgezet. Was rc1 trouwens

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:43
Niemand :'( :?

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Ik heb hier een Lexmark p915 staan en die krijg ik ook niet aan de gang in Vista.
Ik moet steeds Jpeg afbeeldingen maken van tekstbestand, die op een geheugenkaartje zetten en die in de printer proppen. Dit alles is ook zeer omslachtig en het is geen mooi resultaat.
Ik heb zo'n beetje alle drivers van andere Lexmark printers uitgerpobeerd maar niet één werkt.

Ik denk dat er voor ons niets anders op zit dan wachten op de juiste driver of XP installeren.

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2