SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik neem aan dat je deze [url=https://www.shuttleshop.nl/ssconfig.php?system=313]SLi Barebone al had gezien. Deze barebone is goed voor 2x PCIe
.
Zou je de koeler niet kunnen vervangen door een Zalman VF-900? Deze cooler is ook stil en bovendien neem je dan maar 1 slot in beslag,
Gaat het om een barebone voor AMD- of Intel-platform trouwens?
Zou je de koeler niet kunnen vervangen door een Zalman VF-900? Deze cooler is ook stil en bovendien neem je dan maar 1 slot in beslag,
Ja die had ik al gezien, enkel kan daar zowieso geen TV kaart in omdat hij geen pci slot heeft.DaMarcus schreef op zondag 10 december 2006 @ 00:00:
Ik neem aan dat je deze [url=https://www.shuttleshop.nl/ssconfig.php?system=313]SLi Barebone al had gezien. Deze barebone is goed voor 2x PCIe.
De koeler kan ik niet vervangen door een VF-900 want dan heb ik hetzelfde probleem. In mijn huidige pc zit al een VF-900 en daardoor is het slot er onder onbruikbaar aangezien hij nog best hoog is.
Het maakt niet uit of het AMD of Intel is, ik moet alles nog kopen op die videokaart na (hardware.info prijsvraag FTW).
Maar het probleem is dus dat ik haast elke barabone al heb bekeken maar geen een heeft de mogelijkheid voor de X1600XT en een TV kaart.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
ik heb nog wel een x1600xt stock cooler liggen die ik niet gebruik en ook niet van plan ben te gebruiken (VF700). Geef maar een gil als je die (met bijbehorend kabaal) wil hebben.
Dat klinkt erg aantrekkelijk, bedankt voor het aanbod. Maar ik weet niet zeker of dat gaat werken aangezien ik dan flink moet gaan zagen of iets anders.-ErikE- schreef op zondag 10 december 2006 @ 23:21:
ik heb nog wel een x1600xt stock cooler liggen die ik niet gebruik en ook niet van plan ben te gebruiken (VF700). Geef maar een gil als je die (met bijbehorend kabaal) wil hebben.

Hij neemt niet alleen 2 sloten in, hij heeft ook een stuk heatpipe dat naar buiten gaat en aan de kaart vast zit. Ik weet niet hoe ik dat zo makkelijk moet oplossen.