[Vista] Extreem grote pictorgrammen op Bureaublad

Pagina: 1
Acties:

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Gisteren ook vista er maar eens opgezet, na een moeizame installatie loopt het opzich allemaal wel lekker al moet ik wel zeggen dat het geheel wat langzamer is/aanvoelt als XP (ik draai geen Aero).

Alleen om de een of andere reden zijn de pictrogrammen op mijn bureaublad ontzettend groot, of ben ik nou gek ?

Afbeeldingslocatie: http://img19.imageshack.us/img19/8523/pictrogrammenvistagy6.th.jpg

Videodrivers heb ik al geprobeerd te updaten maar de installer geeft dan aan dat er geen geschikte hardware om de vista driver te installeren is gevonden...(ik meende toch dat die vista driver ook voor bejaarde kaarten als een GF4 MX440 geschikt was... ?)

Is er misschien iemand die een oplossing heeft om de pictogrammen weer normale afmetingen aan te laten nemen?

Ik draai btw dus met een GF4 MX440 op een 19" TFT @ 1280 x 1024

• jimbojansen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-12-2025
is normaal.. hoort bij vista.. rechtermuis knop op achtergrond --> view --> Classic Icons.. nou dat was niet zo moeilijk toch? :? beetje inzet kerel ;)

[ Voor 69% gewijzigd door jimbojansen op 09-12-2006 19:56 ]

Verwijderd

Rechterknop muis op bureaublad, kun je kleine pictogrammen instellen.

• Dick
  • Niet online
jimbojansen schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 19:51:
is normaal.. hoort bij vista.. rechtermuis knop op achtergrond --> view --> Classic Icons.. nou dat was niet zo moeilijk toch? :? beetje inzet kerel ;)
WTF kan niet geloven dat ik dat over het hoofd heb gezien |:(

Net een hele zoektocht op GoT/Google achter de rug....logisch dat k dr niks over kon vinden als het zo simpel was }:O

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:27
Kunt ook gewoon op bureaublad control inhouden en dan met scroll op en neer gaan. geloof dat het control was. zo kan je zelf de grootte instellen :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Dick
  • Niet online
Timocos schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 20:13:
Kunt ook gewoon op bureaublad control inhouden en dan met scroll op en neer gaan. geloof dat het control was. zo kan je zelf de grootte instellen :)
wekt nog beter :)

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:47

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Of je moet gewoon niet je desktop vol gooien met troep ;) (nofi)... Ik vind dat zelf niet echt werken... :P
Vind die grote iconen juist wel mooi in Vista :P...

[ Voor 19% gewijzigd door BiG-GuY op 09-12-2006 20:37 ]

Home Assistant Configuratie V&A

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-02 12:51

seninha

god's right foot

kingrichard47 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 19:50:
Gisteren ook vista er maar eens opgezet, na een moeizame installatie loopt het opzich allemaal wel lekker al moet ik wel zeggen dat het geheel wat langzamer is/aanvoelt als XP (ik draai geen Aero).

Alleen om de een of andere reden zijn de pictrogrammen op mijn bureaublad ontzettend groot, of ben ik nou gek ?

[afbeelding]

Videodrivers heb ik al geprobeerd te updaten maar de installer geeft dan aan dat er geen geschikte hardware om de vista driver te installeren is gevonden...(ik meende toch dat die vista driver ook voor bejaarde kaarten als een GF4 MX440 geschikt was... ?)

Is er misschien iemand die een oplossing heeft om de pictogrammen weer normale afmetingen aan te laten nemen?

Ik draai btw dus met een GF4 MX440 op een 19" TFT @ 1280 x 1024
Net 1 dag er op en nu al zo veel icoons je bureaublad :? :? .

Zelf vind ik het erg makkelijk grote plaatjes. Werk met een Apple cinema breedbeeld scherm , en dan werkt het erg lekker.

iRacing Profile Flickr

Pagina: 1