[XBOX 360] WWE smackdown vs raw 2007

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
hey,

Ik heb het spel WWE smackdown vs raw 2007 en een xbox 360 plus harde schijf en 2 controllers.

Als ik dat spel wil spelen doet hij in de menu's alles goed totdat ik wil spelen. Dan staat er loading, valt de muziek weg en alles slaat vast.
Het enige wat ik dan nog kan doen is mijn XBOX 360 rebooten en opnieuw beginnen.

Ik heb het spel ook al geupdate met XBOX live en mijn xbox 360 is ook geupdate.

Iemand enig idee hoe dit kan??? Ik wil hem in ieder geval niet naar de winkel terugbrengen eigenlijk.

edit1: Ik heb ook nog wat andere spellen en die werken vrijwel perfect. Dus denk dat het dan aan de dvd zou kunnen liggen.

edit2: mijn excuses ik dacht dat het in dit forumgedeelte thuishoort.

[ Voor 16% gewijzigd door kami124 op 09-12-2006 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:46

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Misschien een kapotte dvd ofzo.

Heb ik ook een keertje meegemaakt met Need for Speed, na 3x proberen had ik het opgegeven en weer terug gebracht. Kreeg toen een nieuwe en die doet het perfect.

Gewoon paar keer proberen lukt het niet, terug brengen. Ik neem aan dat je met andere spellen geen probleem heb en die het wel gewoon doen.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
of een rotte X-Box of een rotte DVD ik zou zeggen loop is langs iemand anders met een 360 en test het spel daar ?

en tevens is dit de verkeerde forum je moet er 1 lager zijn
Spielerij - Problemen en vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je een ladder in de ring krijgt. Heb me erg lopen frusteren qua controls om die ladder goed te kunnen gebruiken. Maar heb dus nog niet kunnen uitvinden hoe ik m in de ring krijg. Laat het de AI altijd doen..... maar dat duurt soms ff |:(