[FC6] Gaim start atuomatisch, maar dat moet niet

Pagina: 1
Acties:

• markg85
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-12-2025
Hey,

een duidelijkere titel kan bijna niet :P
Ik heb al overal in startup scripts gezocht of gaim daar tussen staat zodat ik m uit kan zetten, maar nee... lukt niet. hebben jullie dus een idee waar ik moet zoeken om die autostart dingen aan te passen of uit te zetten?

het gaat hier dus om KDE!!
ik heb al gezocht in ~/.kde/autostart en daar staat niets.. verder heb ik hier gekeken: http://www.kde.org/areas/sysadmin/startup.php helaas staat daar ook niets bij wat voor gaim van toepassing is..

meer ideeen?

Verwijderd

Kan je in KDE niet kiezen voor sessie bewaren in het uitlog scherm?
zo ja dan moet je gewoon alles afsluiten en dan sessie bewaren. Ik had een soortgelijk probleem en heb het zo opgelost alleen was dit wel in gnome.

• markg85
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 19:19:
Kan je in KDE niet kiezen voor sessie bewaren in het uitlog scherm?
zo ja dan moet je gewoon alles afsluiten en dan sessie bewaren. Ik had een soortgelijk probleem en heb het zo opgelost alleen was dit wel in gnome.
helaas.. zie ik niet staan :(
ik heb:

- End current session
- Turn Off Computer
- Restart Computer

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:34

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Gebruik je Gaim nog of gebruik je die niet. Als je die niet gebruikt dan haal je hem toch weg.

BTW ik heb KDE3.5.5. Bij mij start hij gewoon met de dingen op waarmee ik hem heb afgesloten, als ik Gaim dus niet aanhad toen ik hem afsloot dan start hij ook niet op.

Kun je misschien wat meer informatie geven. Dit is een beetje te weinig( bijv welke versie van KDE, welke kernel)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• markg85
nope helaas. ik heb KDE he.. geen gnome.

de versies:
KDE 3.5.5
Kernel: 2.6.18-1.2849.fc6 (al weet ik niet wat dit ermee te maken kan hebben)
Gaim: 2.0.0-0.26.beta5.fc6

o weet je wat: rpm -qa >> output :)
http://www.filefactory.com/file/cf95b5/

• markg85
dat gaim uitzetten en dan herstarten lijkt idd te werken :) jammer dan er in kde niet iets van een autostart configurratie zit :( (nog niet kunnen vinden)

[ Voor 8% gewijzigd door markg85 op 10-12-2006 23:44 ]

Pagina: 1