Bikemounts.nl op maat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.
SRAM AXS Derailleur kapot? Ook die Fixen we!
Het is sowieso (bijna) ondenkbaar dat je geen normale XP op je pc kunt zetten.
De beste manier is inderdaad om even een bootable XP-cd te nemen en dan te installeren. Als er geen harde schijven kunnen worden gevonden, kun je in de pre-install drivers laden (met F6 uit mijn hoofd, maar dit kan net zo goed F2 zijn: de tekst staat dan onderin je beeldscherm
).
Overigens vind ik dit nog steeds vaag.
Mijn best practise zou zijn: alle data backuppen op cd / andere hd. Vervolgens alle partities verwijderen onder DOS. Dan XP-install runnen. Volgens mij moet een dergelijke pc gewoon herkend moeten worden. Je hebt toch geen raid controllers e.d erin zitten?
edit: heb je hier wat aan?
http://www.cs.utexas.edu/~jywu/notes/Dim8400.html
De beste manier is inderdaad om even een bootable XP-cd te nemen en dan te installeren. Als er geen harde schijven kunnen worden gevonden, kun je in de pre-install drivers laden (met F6 uit mijn hoofd, maar dit kan net zo goed F2 zijn: de tekst staat dan onderin je beeldscherm
Overigens vind ik dit nog steeds vaag.
Mijn best practise zou zijn: alle data backuppen op cd / andere hd. Vervolgens alle partities verwijderen onder DOS. Dan XP-install runnen. Volgens mij moet een dergelijke pc gewoon herkend moeten worden. Je hebt toch geen raid controllers e.d erin zitten?
edit: heb je hier wat aan?
http://www.cs.utexas.edu/~jywu/notes/Dim8400.html
[ Voor 5% gewijzigd door Cis op 09-12-2006 19:05 ]
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
ziet er interresant uit, helaas is mijn Dos kennis erg slecht (ben van na het dos tijdperk en op PC gebied liggen mijn intresses sowieso al niet bij de software en helemaal niet in dos), een Floppy drive heb ik idd niet, ik was dus met bootable cd's in de weer idd.
de link die je geeft is volgensmij de oplossing.
inmiddels heb ik de Dell CD gepakt en die geinstalleerd (ben nu bezig) en het viel me mee dat er niet gelijk allemaal zut mee komt van die free trails. die er eerst wel op stonden.
F6 had ik idd geprobeerd (staat inderdaad onderin je scherm in een gele balk om exact te zijn) maar dan strande ik bij punt 2: het defragementeren.
het is dus inderdaad de driver die hij niet laden kan.
erg bedankt!
volgende keer denk ik dat ik gewoon een Floppydrive er even in zet en daar een floppy met de driver in steek
de link die je geeft is volgensmij de oplossing.
inmiddels heb ik de Dell CD gepakt en die geinstalleerd (ben nu bezig) en het viel me mee dat er niet gelijk allemaal zut mee komt van die free trails. die er eerst wel op stonden.
F6 had ik idd geprobeerd (staat inderdaad onderin je scherm in een gele balk om exact te zijn) maar dan strande ik bij punt 2: het defragementeren.
het is dus inderdaad de driver die hij niet laden kan.
erg bedankt!
volgende keer denk ik dat ik gewoon een Floppydrive er even in zet en daar een floppy met de driver in steek
Bikemounts.nl op maat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.
SRAM AXS Derailleur kapot? Ook die Fixen we!
home installeren en upgraden maar
kan zonder problemen
wel van NL>NL en niet van US>NL (of omgekeerd)
wel van NL>NL en niet van US>NL (of omgekeerd)
A wise man's life is based around fuck you