horizontale lijnen over beeld

Pagina: 1
Acties:

• Artikel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-05-2023
Ik heb sinds vandaag zonder enige reden horizontale lijnen over m'n beeld. Op een lichtgrijze achtergrond zijn ze vrij goed te zien, maar op wit en zwart weer heel moeilijk. Het zijn als het ware trillende/flikkerende horizontale lijnen, soms dikker, soms dunner.

Ik heb de volgende monitor: Samsung SyncMaster 730BF
Videokaart: NVIDIA GeForce 6600 GT

Ik heb al de kabeltjes een beetje meer aangedrukt en opnieuw opgestart, dat soort simpele dingen, maar voor de rest nog niets.
Het gebeurde echt plotseling, zonder dat ik iets gedownload/geinstalleerd had.
Ik heb dit één keer eerder gehad, 4 maand terug. het lag toen niet aan evt. drivers.

Kan iemand helpen? :*)

Acer Aspire 5930G-734G32MN

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Waarschijnlijk een defecte rij pixels, kijken of je nog garantie hebt lijkt me het verstandigst.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Maak eens een screenshot, en plaats hem hier :)

Verwijderd

-Skyhawk- schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 18:38:
Waarschijnlijk een defecte rij pixels, kijken of je nog garantie hebt lijkt me het verstandigst.
als een rij pixels stuk is, dan heeft die lijn altijd dezelfde afmeting, dan kan hij niet opeens dikker en dunner worden lijkt me...
het lijkt mij eerder een probleem met de videokaart, maar ik kan het mis hebben

Verwijderd

andere of oude monitor proberen dan kan je zien of het aan je monitor ligt of videokaart

• Artikel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-05-2023
het zijn heleboel rijen pixels boven mekaar dus dat kan het niet zijn. Soms is het ook weer even weg, maar het komt wel weer terug. Ik ga nu zo een andere monitor proberen.

Acer Aspire 5930G-734G32MN

Pagina: 1