Toon posts:

[XP] Alle applicaties stoppen met een fout? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een probleempje, ik krijg namelijk bij elke programma/toepassing die ik open de volgende melding:
In IEXPLORE.EXE is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. ( bij andere programma's is het dus wat anders ipv IEXPLORE.EXE )

U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn ogelijk verloren gegaan.

Daarna kan ik kiezen of ik een rapport wil verzenden of niet, welke ik ook kies, de toepassing wordt afgesloten.

Dit is dus vreselijk irrtiant, omdat ik ik zo niks meer kan doen. Ik heb al een par keer opnieuw opgestart, adaware progjes gedraaid etc. Maar nog steeds het zelfde :?
Dus ik vroeg me af of jullie misschien weisten waar dit aan lag en hoe dit te fixen is?

Bvd,
Yass

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Als je verzend, krijg je dan geen venster met extra info:

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik kan wel de inhoud van het fouten rapport bekijken en dit is dan de handtekening:

AppName: iexplore.exe AppVer: 6.0.2900.2180 ModName: unknown
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 00130711

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel maar weer eens aan; misschien wordt het een idee dat je dit soort basic zaken in het vervolg zelf doet? Welk OS draait er op de PC waar dit probleem zich manifesteert? Daarnaast hoort dit niet in CSA maar in WOS

Fout opgetreden...... > Alle applicaties stoppen met een fout? *
CSA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, het systeem draait op Windows XP (Pro) met SP2

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Al een virusscan gedaan? En een memorycheck?

We are shaping the future

Verwijderd

Topicstarter
Viruscheck wek, maar wat bedoel je met memorycheck?

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Gecontroleerd of je geheugen nog wel goed is. http://oca.microsoft.com/en/windiag.asp

We are shaping the future

Verwijderd

Echte geheugenfouten lijkt mij dat heel het besturingssysteem brak werkt, laat staan dat ie normaal wil booten.

Dit lijkt mij meer een algemene error die Windows geeft omdat het niet in een hokje past qua benaming en/of dat het teveel werk is/was om een goede erroromschrijving ervoor te maken en je komt deze standaard gevallen regelmatig tegen.

Mijn ervaring met dit soort errors is dat andere applicaties/dll's/ocx in de weg zitten maar goed ik ga geen raad spelletje spelen, de ts moet met meer info komen.

• tjerkpolle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-03 10:15
Hallo ik heb het zelfde probleem! Wat kan ik er aan doen? Ik heb ernstig het vermoeden dat het een bug / virus is?
Pagina: 1