Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

WiFi en een grote kerstboom

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sourcey
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-11 22:50
Na vandaag de kerstlampjes van de kerstboom aan te hebben gesloten kwam ik erachter dat onze wireless internetverbinding niet meer werkte - door de kerstlampjes uit te schakelen werkte alles echter weer perfect!
Nu wil ik graag kerstlampjes èn wireless internet...

Heeft iemand enig idee hoe kerstlampjes mijn wireless verstoren of hoe dit op te lossen is?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gooi de verlichting eens op een andere groep dan waar je draadloze netwerk aanzit (als dat nog niet zo is). Wie weet stoort het op die manier ergens.

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 20:28
Lijkt er eerder op dat de lampjes zig als een grote stoor antenne zich gedragen... In de buurt van het accespoint wel ontvangst?

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:44
Welke kerstlampjes zijn het? Indien het de gewone standaard lampjes zijn, die constant oplichten en in het stopcontact gaan, lijkt het me dat de kerstlampjes storing die op je elektriciteitnetwerk zit uitstralen, en dan kan je dat waarschijnlijk oplossen door een ferrietkern rond de aansluitdraad, zo dicht mogelijk bij de stekker, te plaatsen (das zo'n dik blok dat rond vele verbindingskabels zit, bijvoorbeeld de usb of a/v kabels van een digicam, deze zijn meestal ook klikkend, dus kan je ze (met beleid) openprutsen en weer vastklikken rond de kerstlichtjes), beste is het om de draad 2 keer erdoor te steken, dus een keer rond het blokje te laten lopen.

Als het flikkerende, dimmende of van andere speciale effecten voorziene lampjes zijn, kan het zijn dat de storing van die aansturing afkomstig is, dat kan je proberen met zo'n ferrietkern, maar dan is het moeilijker om de storing weg te krijgen.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Het is in elk geval niet de storing op het stroomnet. Ik heb het deze maand ergens gelezen dat dit een bekend probleem is bij WiFi, zal kijken of ik het nog kan vinden.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• mr.inno
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-11 18:52
geniaal. ik ga dus nu meteen de boom naar de tuin verplaatsen..

inno

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
hmm vandaat dat ik de TXpower op mn accesspoint moest verhogen met 20milliwatt :/

404 Signature not found

Verwijderd

Zo hebben wij een draadloze deurbel, stoort op radio, wifi en afstandsbedieningen van auto's werken niet meer als je de knop indrukt. :P

Anway, in het artikel van ComputerIdee staat dat het wel eens kan helpen om je kerstversiering te verplaatsen. Misschien eens proberen?
Pagina: 1