PCMCIA kaart met BT en Wireless internet

Pagina: 1
Acties:

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-02 16:00
PCMCIA kaart met BT en Wireless internet

Hallo beste tweakers,

Ik heb sinds kort een tweedehands laptopje op de kop getikt. Maar heb nu een probleempje.
Ik heb geen BT en wireless. Dus ik ben op zoek naar een kaartje met BT en wireless op een kaart.
Is er bij jullie toevallig bekend of er een PCMCIA kaartje bestaat met wireless (802.11b/g op zn minst) en bluetooth?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

• Hellsystem
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-02 17:14
Deze kaarten bestaan wel..of ze er zijn met BT heb ik geen idee van,,..heb je zelf ook al gezocht ;)?

of je koopt een BT stikje los...dan heb je ook geen storingen :*)

[ Voor 45% gewijzigd door Hellsystem op 09-12-2006 16:45 ]

• dangerpaki
heb al gezocht maar neits gevonden... maar het was juist de bedoeling dat er dus BT bij zat...

heb al een apart BT stickje maar heb geen zin om teveel randapparaten mee te shouwen

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-02 17:32
Volgens mij zit er in die umts kaartjes van kpn bluetooth en wifi... het kan ook umts en wifi zijn. Anders moet je misschien toch een usb stokje er bij kopen met bluetooth er in.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Wat voor laptop is het?

En die PCMCIA kaart ga je waarschijnlijk niet vinden :(

Wireless kan op 3 manieren
  • Mini-PCI slot binnenin de laptop
  • PCMCIA kaart
  • USB Stick
Bluetooth ook op 3 manieren dacht ik (weet ik niet zeker)
  • PCMCIA kaart
  • USB Stick
  • Mini-PCI binnenin de laptop
De blauwe weet ik niet zeker

Verwijderd

Over die blauwe: MSI heeft zelfs een Mini-PC kaart met zowel Wifi als Bluetooth, maar de kans dat die gaat werken in je machine is klein.

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb ooit gezien dat Xircom een combo had uitgebracht. Zou je eens op de Intel site moeten kijken. Dit bedrijf maakte vroeger kaarten met ISDN, 56k modem en netwerk. Ik heb daarom dus op mijn laptop 2 x 56k modem, 2 x lan aansluiting en 1 x ISDN.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-02 18:55

Theo

moederbord

Ik denk dat je veel goedkoper uitben om gewoon een pcmcia wifikaart en een usb BT stick te gebruiken. BT zul je niet altijd nodig hebben, dus deze stick hoef je niet altijd in je laptoip te doen. Je kunt bovendien de stick gewoon meenemen tussen je acculader, zo'n klein stickie neemt echt geen ruimte in beslag. En als laatste, één pcmcia kaart voor wifi en BT is bijna niet te vinden als ze al bestaan

Nu met WP, PV, EV en PC

• dangerpaki
thanks guys,

ik zat te denken om anders een mini pci kaart te nemen voor de wifi... en dan een bt stickje/pcmcia kaartje rond te shouwen.

wat zouden julie me aanraden qua bereik voor wifi.. mini pci (intel pro 2200bg) of toch een pcmcia??

heb btw een hp nc6000 gekocht hij slikt neit zomaar mini pci kaartjes omdat hp alleen eigen merk wil verkopen. maar heb al een manier gevonden om alle intel pro 2200bg erin te laten werken

[ Voor 28% gewijzigd door dangerpaki op 10-12-2006 09:44 ]

Pagina: 1