Toon posts:

[PC] SC:DA artifacts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de demo van Splinter Cell : Double Agent gedownload. Geinstalleerd met directX drivers (9.0c) erbij en vervolgens krijg ik artifacts.

Mijn specs >

- XFX 8800 GTS
- Intel C2D E6400
- Asrock Conroe Xfire
-Windows XP Professional

Dit is allemaal net nieuw en met de temps in mijn kast is het helemaal goed. De kaart is nu idle 53 graden en voor de rest in de kast is het ook goed (3 case-fans op full).
Alles loopt stock en dus geen overclocks, ook geen aanpassingen met riva-tuner etc.
Ik begon met de driver die op de cd stond van XFX (96.XX). Hiermee kreeg ik ernstige artifacts en bleef er niks van het spel over. Vervolgens downloade ik de recente driver - 97.44 - en heb ik veel minder artifacts. Echter verder in de demo word het weer onspeelbaar.

Nu zul je zeggen: het is toch maar de demo, wat boeit dat nou? Nou, best veel. Het moedigd mij nu niet aan om de full version te kopen en ik had me daar best op verheugt (straks heb ik daar ook artifacts). Ook is het natuurlijk niet de bedoeling dat dit gebeurd.

Ik heb inmiddels 1 andere game geinstalleerd: LOTR: The Battle For Middle Earth. Dat is de meest recente game uit mijn collectie want latere games kon ik niet spelen op mijn vorige pc. Ik had in ieder geval geen artifacts bij LOTR:TBFME, dus of me videokaart nou kapot is..?

Als ik iets vergeten ben te melden, zeg het even.
Alvast bedankt.

EDIT: Blijkbaar heeft iedereen met een 8800X kaart problemen met SC:DA, ik wacht dan wel op een patch/driver die dat verhelpt :|

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2006 16:39 ]