Toon posts:

Logitech G15 (keyboard) probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een zeer irritant probleem. Af en toe speel ik een spel, bijvoorbeeld need for speed. Vlak voordat je wegraced hou je de cursor vooruit al in, om zeker te zijn dat je fullspeed wegrijd wanneer het licht op groen gaat. Het irritante is alleen dat als er nu een bocht komt, na mijn idee het toetsenboardbuffer nog zo hard bezig is met het verwerken van alle pijl omhoog commandos dat het pijltje naar links niet doorkomt en je dus mooi tegen de muur oprijd. Je race kan je wel weer shaken.

Aan de PC kan het niet liggen, dat is een P4 3Ghz die need for speed makkelijk aan zou moeten kunnen. Het G15 toetsenboard was juist gekocht om games een beetje leuk te kunnen spelen de nieuwste drivers staan erop. windows XP met alle updates draait als OS. Als test al een keer het OS kaal geinstalleerd met alleen de drivers en een game erop. Zelfde probleem.

Op een gegeven moment snapt ergens iets dat ik bijvoorbeeld ook op de pijl naar links druk, en schiet bijvoorbeeld je wagentje ineens spontaan naar links. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik heb er een simpel PS2 toetsenboard aan gehangen die het probleem niet heeft.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik geef even en duwtje richting Overige Hardware, je kunt er wel op slaan maar dat maakt het nog geen opslagmedia. :P

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 14:51

Wiebbe

<none />

hoeveel apparatuur gebruik je ongeveer? Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met mijn G15 met tikken/gamen, dus ik weet niet direct een oplossing. Wat ik wel weet is dat USB afhankelijk is van je CPU, misschien eens op een andere pc controleren of je hetzelfde probleem hebt? (bij een vriend/maat) Heb je het hier ook dan denk ik dat je kan aannemen dat je keyboard gewoon raar is of dat G15 een traag buffer hebben of iets dergelijks.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu net alle USB apparaten er uit gehaald (normaal zijn alle poorten + hubs + die 2 op het toetsenboard ook in gebruik). Helaas nog steeds hetzelfde probleem. Ik ga hem vanmiddag op een andere pc proberen.