Project Management

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-01 22:24
Zijn er ook goede gratis project management programma's zoals iTaskx, Merlin of xTime Project?
Deze drie zijn natuurlijk allemaal wel leuk, maar niet gratis. In andere topics heb ik wel één andere gevonden, maar die is onderhand overgenomen en niet meer gratis.

Ook op de website van Apple staat een soort van Campus kit, maar deze werkt niet echt lekker. We zijn op school regelmatig met projecten bezig en er is altijd geouwehoer over planningen, en wanneer zaken af moeten zijn en wat er precies moet gebeuren, dat ik er een beetje knetter van word.

Heeft iemand nog goede alternatieven, behalve dan 'uuuh... koop dan zo'n pakket', want er zijn toch wel ergens gratis pakketten te krijgen? Het is niet zo belangrijk dat ik het wil kopen. Het is meer om er mee te spelen en te gebruiken voor school. Ben ook maar een arme student... met een mac ;)

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:22

Superflip

*pwiet*

Dan is Schoolhouse wellicht iets voor je ;)

http://www.applove.be/2006/12/07/schoolhouse/

• CoiLive
Dat klinkt sexy zeg :{
Ik ga hem zeker even proberen :)

Edit: Nah, even laten draaien, maar het is niet helemaal wat ik zoek. Het gaat meer over grotere projecten dan over wat voor een cijfers ik haal ;) Het moet toch echt meer iTaskX achtig zijn :)

[ Voor 63% gewijzigd door CoiLive op 09-12-2006 15:35 ]

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Je kunt ook naar een webbased oplossing zoeken, zoals BaseCamp. De gratis versie daarvan kan echter niet alles, dus je moet even kijken wat je zelf nodig hebt. Met een webbased oplossing heb je wel het voordeel dat iedereen het overal kan gebruiken.

• Derek S.
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
-te snel gelezen-

:X

[ Voor 97% gewijzigd door Derek S. op 13-12-2006 18:50 ]

Verwijderd

Zelf gebruik ik Trac icm Subversion voor versiebeheer. Maar volgens mij zoek je meer functionaliteit?

• CoiLive
Ik heb eigenlijk geen idee. Ik weet dat ik met veel projecten bezig ga en al ben. Ik weet dat er leuke software voor te vinden is. Ik weet dat ik student ben en weinig geld heb en ik ga er vanuit dat er wel leuke gratis software te vinden is.

Wat ik precies zoek weet ik niet, aangezien ik nog nooit echt met zo'n programma heb gewerkt. Als ik kijk naar de website van iTaskx, dan ziet het er allemaal erg overzichtelijk uit. Op zo'n manier kan ik mijn verschillende projecten hopelijk beter beheren.

Ik zal kijken of Trac voor mij kan doen. Als mensen nog meer leuke programma's hebben voor mijn doel, super! :)

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:33
Ik kan je zeggen dat iTaskx het geld meer dan waard is! Serieus... Als je die paar tientjes ook maar even kan missen, dan zou ik het gewoon kopen. Je zal deze software voor zoveel verschillende dingen kunnen gebruiken... Je zal d'r geen spijt van krijgen...

Liege, liege, liegebeest!

Pagina: 1