[XP pro] Windows update werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb een probleem met IE7.
Ik denk echter dat het niet alleen aan IE7 ligt maar dat de fout in mijn Windows xp pro 'verweven' zit.

Ik kan sommige pagina's niet meer compleet bekijken met IE7. Dat ging voorheen gewoon goed. alleen laatste week krijg ik steeds vaker incomplete pagina's te zien.

Ben overgestapt naar Firefox. Werkt prima.
Echter voor Windows updates heb ik schijnbaar wel IE nodig.

Ik heb het al paar keer een engelse versie willen installeren maar krijg dan op gegeven moment te zien dat het misukt is en dat ik moet herstarten en dan meteen windows update moet draaien. Dat werkt dus niet bij mij.

Op deze manier blijft hij hangen:
Afbeeldingslocatie: http://img247.imageshack.us/img247/8162/ie7foutwindowsupdatebc4.png
Andere pagina's worden gedeeltelijk weergegeven en weer andere pagina's gewoon compleet, maar dan kan ik nergens op doorklikken.

Ik heb updates altijd goed bijgehouden. Gebruik NIS 2007 (heb al uitgeschakeld en gedeïnstalleerd).
Gaat om XP pro NL.

Hoe kan ik Windows updates gewoon via een browser weer werkend krijgen?

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-03 20:05
Internet explorer de beveiligingsschuif op standaard zetten en cookies, dus java etc moet werken, misschien beveiligd ie7 hier tegen.

Bij services kijken of auto update aan staat.

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03 20:27

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ook even de cache van je browser legen. Daar kan hij ook wel eens op blijven hangen.

• readytoflow
  • Niet online
jan99999 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 13:33:
Internet explorer de beveiligingsschuif op standaard zetten en cookies, dus java etc moet werken, misschien beveiligd ie7 hier tegen.

Bij services kijken of auto update aan staat.
Heb ik al allemaal op laagste nivo gezet nu even. werkt niet.

Nog een probleem erbij:
Ik kan niet naar services gaan. Daar mag ik niet. krijg foutmelding.

Als ik naar gebruikers accounts wil gaan krijg ik ook foutmelding: Fout in script voor IE dan moet ik op ja klikken om door te gaan of op nee.
Heb op beide al honderd keer geklikt, maar gebeurt niks. blijft hij ook op hangen...

Edit: Cache heb ik ook al geleegd uiteraard.

[ Voor 3% gewijzigd door readytoflow op 09-12-2006 13:56 ]

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Heb je misschien ooit eens iets veranderd aan de locatie van bijv. je map 'program files' in het registry? Ik heb ontdekt dat als je IE7 installeert met een dergelijke verandering, IE6 en IE7 zo half/half naast elkaar komen te staan (in ieder geval de IE6 interface blijft overeind), wat me niet echt bevordelijk lijkt.

Wellicht zoiets ooit gedaan? Dan even terugveranderen en IE7 opnieuw installeren.

• readytoflow
  • Niet online
In ieder geval niet bewust veranderd. En zo te zien idd gewoon normale plaats.
Pagina: 1